Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från en vecka i klitmöller.

• zoffe

Medlem
    12 oktober, 2006 vid 13:52

Tack för tipset om Blåvand,men det ser utt att vinden vänder på söndag.Hoppas att jag kan lägga utt lite bilder,om datoren vill som jag vill!

• alex_

Medlem
    12 oktober, 2006 vid 20:10
    Calle_B wrote:
    Alex_ wrote:
    Ligger nära thyborøn? jag seglade dit en gång nämligen och där var de SJUKASTE våg-vindförhållandena jag någonsin varit med om! tror inte det hade lämpat sig att vindsurfa där men FETA vågor och MYCKET vind var där iaf!

Motsägelsefullt så in i bängen! Hur kan feta vågor och mycket vind inte lämpa sig för vindsurfing? Utveckla bitte? 😮

Kan bara hålla med om att ”Klittan” är det ställe man vi vara på..
    Jag kan ju bara tala från egen erfarenhet. JAG kan inte surfa där! men tänk dig en strand bestående av småsten, du kan gå max en meter ut i vattnet innan det blir avgrundsdjupt (jag vågae inte kolla pga underströmmar… men jag kom ner en fyra meter utan probs.) och det kommer ständigt brytande 3-4meters vågor rakt på som spolar dig runt 20 meter upp på stranden där du hamnar helt mörbultad med småsten ö-v-e-r-a-l-l-t! =)

• kesse

Medlem
    13 oktober, 2006 vid 10:22

Satan va man längtar tillbaks. Har inte varit där på skitmånga år.

• kate

Medlem
    18 oktober, 2006 vid 19:55

Jäkla gött att få surfa sig lite! Det är ju inte så att man är bortskämd här i sverige precis!!!
    3 dagar utav tre är inte att klaga på!!!

YEAH!

• zoffe

Medlem
    20 oktober, 2006 vid 13:37

Är tillbaks från klit,fem dagar utan vind!
    Det var inget vidare,fick promenera på stranden och var i badhuset i Hanstholm.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från en vecka i klitmöller.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.