Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder från Gotland 1 Jan
-
Bilder från Gotland 1 Jan
Publicerad av fastlandsguten på 1 januari, 2007 vid 18:39poppo svarade 17 år, 10 månader sedan 11 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Fan Jocke, och jag som trodde att du bara satt och latade dig! 😉
Ser härligt ut! Keep it up!
-
Så nice att titta på kl 8:00 på jobbet en Tisdag! Tackar!
CharlieB
-
JEeehaaa! Jävlar i min låda!! Grym sekvens på Don Petovsky! Vackert! Klev ni i rätt på, eller var det ut genom sundet först? Såg ut o vara braaaa tryck..
Ha d gött, jag kommer ner den 3:e jan, fortsätter det så här så får man juh ta o styra upp sig, eller hur Peter?
-
shit är det inte en gammal skälderbay lokal man ser på bilderna?
-
@emilvikingstrand 357090 wrote:
shit är det inte en gammal skälderbay lokal man ser på bilderna?
Javisst! Har bytt den sköna sanden mot dom hårda stenarna;)
Ni har väl haft de gött nere i skälderviken me? Hörde att det blåste rätt fint iaf. -
Just Gnisvärd ger ovanligt bra punsh i vågorna. Inte som Torö, men liknande förhållande att man seglar rätt nära land och får betala om man missar. Men långt ifrån Torö stenarna. Du kan få liknande förhållanden vid alla riktningar på Gotland.
hälsar, Peter -
Det känns som under… Båt från hemstaden (ohamn). Men ni har rätt, det är ju både över och under, beroende på vart man ska på ön..
Fan man får kanske packa bilen o åka över en sväng i sommar. Funkar det bäst nån årstid?
-
@hellgren 357343 wrote:
Det känns som under… Båt från hemstaden (ohamn).
Fan man får kanske packa bilen o åka över en sväng i sommar. Funkar det bäst nån årstid?
Vår fram till juli sedan stiltje om det inte blir en avig bris eller en fin sommar storm med fin vind i tre dar. Sedan med aug intåg finns det vind under hela hösten.
Midsommar brukar alltid ha vind!Om du ska åka har fastlandsguten kanonrum till uthyrning, han är nog för blyg för att skryta om dem här men jag känner mig fri att skriva om dem… han har ju faktiskt betalt annonsutrymme här.
Hör av dig om du kommer så ska vi fixa så du hittar alla våra goa spots.
Charlie
-
Såg på “Planeten” på färjan över, verkar bli mer stormar framöver, enligt det avsnittet. Så det kan allt blir aviga brisar lite när som, man vet aldrig. Ta me dig 3.5:an 😉
Logga in för att svara.