Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder från gottskär!
Fan va entusiastisk man e egentligen. ute och surfar i december. Fick liksom ett bevis på detta i dag då jag hörde en kille på bussen två säten framför mig som berättade för personen brevid att han hört om några tokstollar till vindsurfare från Torslanda som var ute så här års.
Inte utan att man känner sig som en kändis.
Dvs. Jag och Rambo är numera Torslandas skvaller ämne.
Vadå princessan Viktoria har hittat en ny…. det finns svenskar som surfar i december.
Stor eloge till alla som fortfarande vågar sig ut på vattnet. elddoppet kommer väll i morgon julafton.
vilka vågar och vilka vågar inte.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder från gottskär!
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.