Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilder från Habo 2008-08-20
-
Bilder från Habo 2008-08-20
Publicerad av wibban på 20 augusti, 2008 vid 19:25Här kommer några bilder från Habo idag…
När jag fotade var vinden ganska kass så det är inte mycket action.neven svarade 16 år, 8 månader sedan 13 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
…och några till
Synd jag inte hann få fokus på dig Henke… bilden blev lite för grynig tack vare det.
-
Gött med litta pics Wibban. Vi fick kört litta på Sydkusten osse. Klicka för bättre kvalitet!
-
Gött Kasimir…. ser nice ut:).
Och som Kasimir sa så klicka på bilderna för bättre kvalitet samt klicka en gång till för ännu bättre kvalitet… på mina alltså 😉
-
Baaah! Fick sitta över på jobbet, sen pallade jag mig inte ut.
Häftiga pics från sydkysten. Habo såg vackert ut i solnedgången
-
Bizonoxe;492592 wrote:Shit vad många det var ute idag i habo.
ja shit verkligen.. vilket jävla ös måste jag säga.. det är annat än hemma i sandviken! det verkar bli dåligt med vind där till helgen? blåser det så kommer jag ner på störten.. detta måste upplevas 😀
-
Jag, Martin och Tobbe installerade oss on the west coast idag
Men vem fan var det som smetade koskit på kajten?
-
@Trumpeten 492644 wrote:
Lova att du inte slår mig om jag berättar det.
-
@Trumpeten 492644 wrote:
Jag, Martin och Tobbe installerade oss on the west coast idag
el captitano!! krigar merre hur går de uppe i norr?
-
Fint rovhöl som henger ned på et ut av bildene dine wibb!:)
-
Trumpeten;492644 wrote:Jag, Martin och Tobbe installerade oss on the west coast idag
Hehe, det är sånt man får ta i kohagen. Var glad att kossorna inte tuggar på kite:en eller trampar på brädan… :laugh:
Logga in för att svara.