Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Bilder från Haga Park?
-
Bilder från Haga Park?
Publicerad av culing på 24 maj, 2007 vid 09:14Det borde finnas lite fina bilder från Haga.
Såg lite film som tankades över till Philips dator, så sjukt ut, 40cm-1meterschopp i 20 m/s.
Är det någon som har lite bilder att lägga ut?bjornen svarade 17 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Oregistrerad
Gäst24 maj, 2007 vid 20:18@culing 385402 wrote:
Det borde finnas lite fina bilder från Haga.
Såg lite film som tankades över till Philips dator, så sjukt ut, 40cm-1meterschopp i 20 m/s.
Är det någon som har lite bilder att lägga ut?Tjena!
Jag plåtade en del!
Du kan se dem här http://www.s-78.com/tavling/tavling.htmmvh
Ström -
Jag hittar bara bilder på dem som var ivägen mitt i speedstrippen???
-
Jag har ca 1000 bilder från helgen men har inte hunnit redigera alla ännu.
Ska få ut dom i helgen tänkte jag. -
Jag har ca: 40 minuter speedfilm från strandkanten, det var nog det du såg tankades över till Philip. Philip är ju rätt vass på redigering så jag tänkte inte göra mycket mer än vänta på underhållningen 🙂
/Klang
-
Jo jag fick en hel del från Klang (Tack igen!). Filmade även en del själv från båten under torsdagen men Klangs matrial innehåller klart mer action. Än så länge har jag bara hunnit med en grovklippning och har inte sett allt. Håller med om att det känns helt sjukt med över 60 blås i den sjön. Bra jobbat!
-
Jag har inte följt trådarna riktigt, finns det några speed bilder/filmer från Haga utlagda någonstans ?
//Björn
Logga in för att svara.