Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder från Halmstad i Söndags…
Taggad: freestyle, våg, våg freestyle
-
Bilder från Halmstad i Söndags…
Publicerad av meeru-robban på 6 oktober, 2009 vid 08:36Hej,
Slänger upp ett par bilder från Halmstad i söndags. Börjar med denna. Kommer fler strax. Enjoy!
/Robbanchallgren svarade 12 år sedan 34 Medlemmar · 44 Svar -
44 Svar
-
Meeru-Robban;581480 wrote:Hej,
Slänger upp ett par bilder från Halmstad i söndags. Börjar med denna. Kommer fler strax. Enjoy!
/RobbanWow! Vilken känsla!
-
Vilka bilder denna helg har gett, måste vara något slags rekord!
-
Kul att ni gillar dem. Stark åkt av Andreas och gänget! Blåste studtals helt galet. Samtidigt var det länge sedan jag såg så rena set komma in! Få se om jag hinner lägga upp fler bilder. Kanske skulle spara lite till den 10:e på kvällen…
Mvh. Robban
-
Meeru-Robban;581480 wrote:Hej,
/RobbanFantastiskt bra bilder… man blir glad bara man ser dem. Kanon. Erik
-
Du spelar in en helt annan liga än oss andra Meeru-Robban. Inte nog med att du tar riktigt bra bilder utan du kan redigera det sjukt snyggt med. Första bilden är ju helt underbar. Tror alla skulle vilja ha en sådan på sig själv.
-
Snygga linjer!!! Och reeespect till de som rippade, överriggad bland brytande bussar!
…ödets ironi att det var lumpen i just Halmstad som såg till att det blev en paus i mitt surfande…som varade mellan 1992-2009. Därför MÅSTE jag ta mig dit ner någon gång och reclaima min surfmojo:)
-
det är bara att instämma i lovsången, j-vligt snyggt. Läckra färgbalanser!
Logga in för att svara.