Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Klitmöller måndag 11 aug?

• Bilder från Klitmöller måndag 11 aug?

Publicerad av hakuna på 15 augusti, 2014 vid 15:18

Hej. Var i Danmark i helgen och i måndags.
    Körde Klitmöller på lördagen när vridet från SO till SV kom. Hann inte bygga så mycket vågor, så jag klarade mig hyffsat. Vattnet var väldigt salt, så det som slets mest var nog bihålorna!

På måndagen körde vi neråt och testade hoppa i vid piren i Norra Vorupör. Det var ett nasty beach break och jag pajade knät då jag tappade grejerna och de spolades på mig och fällde mig så att knät vek sig åt sidan. Börjar redan bli bättre, så jag hoppas vara på vattnet igen i kommande vecka!

Vi bodde i tält på surferscamp, 100DKK/natt (inkl 2 pers och en bil).

Så till min fråga, vet någon var det kan ha lagts ut bilder från Klitmöller i måndags? Det var masthögt sideshore!
    Hittar inte så bra på http://riders.dk/category/windsurf/
    Finns det något där eller på andra sidor?

Prognosen vi åkte på:

Här någonstans vart det lite för jobbigt:

Hamnade på läktarplats istället.

Här snackar vi surfbuss!

Niclas

sailortrash svarade 10 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • sailortrash

Medlem
    15 augusti, 2014 vid 16:36

Jag var där i mitten av juli, då var det platt. Rätt ovanligt tydligen, jäkla mäktigt ställe. Jag åkte även till Vigsö, otrolig strand med massa gamla bunkrar från ww 2 som vågorna kraschade in på.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Klitmöller måndag 11 aug?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.