Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilder från Läjet i lördags 15/11
-
_Sofia_;516975 wrote:Sounds good Robert, han i vit jacka på sista bilden, någon som vet namn, nr? Samåks kamrat om nån undrar 😉
haha De e min personliga Kite-caddy , pappa. Torbjörn heter han 😉
0761066391 Catch a ride any time. -
Omen åh så tjusigt, så glammig man känner sig i gummi. lämnade lekhörnan till grabbsen där 😉
-
Du kan få Damos ord om du vill (något sammanfattat dock):
* Ingen kite man bara glider runt och softar och spontantrickar med. Den kräver aktiv körning från början till slut.
* Pga den begränsade depowern är det ingen kite du köper två storlekar av. Du köper alla fyra storlekarna.
* De flesta som köper kiten tror att de har det som krävs för att köra den fullt ut men ytterst få har det.
* Det är en Pro-kite som är framtagen för att passa en person fullt ut.
* En fett brutal kite
-
Här kommer Pierres, aka Snygging, recension. Han gick från Slingshot Fuel, en C-kite, till Flexifoil Atom08 men har testat HadlowPro och skriver så här
http://www.robsport.se/admin/bildbank/uploads/Dokument/Recensioner/Review_Pierre_Atom08,_HadlowPro,_Delta.pdf
Och här kommer Stebes recension, också fd Fuelåkare tror jag, men Waroo-frälst sedan Waroon lanserades.
http://www.robsport.se/admin/bildbank/uploads/Dokument/Recensioner/Review_Stebe_08_Waroo-Bularoo-Nemesis-HadlowPro.pdf -
Mannen i den vita jackan brukar göra djävulstecken och sen brukar han gilla damer om han inte har gått och bytat smak på äldre dagar!
skitt hårt och köra utan handskar! -
Som sagt var skall man ha en c kite skall man ha den för att den är så otroligt stabil, ger ett bra pop för att sedan slacka så att man kan handelpassa (om jag nu hadde kunnat en power hp), sen att man har blivit så bortklemad av depowern i atom kitarna när man skall köra från a till ö är en annan sak.
-
@snygging 517654 wrote:
Mannen i den vita jackan brukar göra djävulstecken och sen brukar han gilla damer om han inte har gått och bytat smak på äldre dagar!
skitt hårt och köra utan handskar!”Don’t squat with your spurs on” gammalt cowboyordspråk 🙂
körde faktiskt utan handskar,skor och huva och dessutom i en 3/2 med korta ärmar…..annat än er pussy’s med torrdräkt hehe
Logga in för att svara.