Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder från Lejet igår!
-
Bilder från Lejet igår!
Publicerad av andreas-f på 4 september, 2006 vid 09:06Fedeös i lejet! Johan är först ut.
johan_gbg svarade 18 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Efter avslutad Wave Classic fick även delar av domarkåren vara med och leka. Jeppo snurrar.
-
Hmm, var det kanske här jag tappade en hängselekrok förra hösten? Bäst jag ser efter!
-
Peddan tabletoppar och tar med sig halva havet upp. Lite ego av honom, det fanns faktiskt fler surfare i viken som också behövde vattnet
-
Nice!
Riktigt bra bilder!För en oinvigd som redan nu planerar nästa års semester tur, vart ligger Lejet?
-
Man tackar! Lejet = Träslövsläge, ligger strax söder om Varberg. Riktigt nice ställe att surfa på med rena fina vågor. Vid sydvind blir det sideshore med styrbordsridning. Som det var igår på morgonen 🙂
-
OK.
Huset bakom Rambo när han loopar kan man ju tänka sig! :tongue: -
Får instämma med övriga. Riktigt fina bilder, trots risigt ljus på kvällen.
Ryggen ömmar lite idag, men inte värre än att det blir åka av i Lejet ikväll igen.Rambo, det blev ingen riktig superman igår eller? Jäkligt tufft med dräkten!
/jeppo
-
Dräkt? Ser mest ut som en fjollig klänning tycker jag!
Fina bilder och gött laddat! Var ju jäkla fin vinkel tidigt på morgonen. Många svängar om man tokmjölkade ända in på det grunda! 🙂 -
Ska inte manteln sitta över hängselen? Kan gå med på att det är lite klänning över det. Sitter den som en riktig mantel kan man ju ladda på nya trick, till exempel backloop-into-blind, när manteln trasslar in sig runt huvudet.
/jeppo
Logga in för att svara.