Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Lindö 040403 – platt, 5.5-5.9kvm.

• Bilder från Lindö 040403 – platt, 5.5-5.9kvm.

Publicerad av vinta_kestrel på 3 april, 2004 vid 13:29

De med modem får ursäkta (jag är en av dom), jag lägger bilderna som img istället för url…

Lindö är tyvärr platt vid ostliga vindar, därför inget vågridande. Freestajl fastnade nte på bild för batterierna tog slut(!) frown.gif

Bilderna tagna med Canon Powershot S1 IS (38-380mm). Hittade inte stativet, så de är handhållna så stadigt det går, samt är bildstabilisatorn påslagen.

Johan gippar
    IMG_0021_edited.jpg

Lussi, Ola och Johan
    IMG_0022_edited.jpg

Johan gippar
    IMG_0023_edited.jpg

Johan har precis loopat (inte lätt att hänga med med avtryckaren)
    IMG_0025_edited.jpg

Johan och Ola på väg ut
    IMG_0026_edited.jpg

Piero slackar 5.7:an, Ola ducktackar i bakgrunden.
    IMG_0028_edited.jpg

anonym-anvandare svarade 20 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • imported_borje

Medlem
    3 april, 2004 vid 13:52

Härliga pix

• jaca

Medlem
    3 april, 2004 vid 13:59

Vaddå “Johan har precis loopat” jag skulle säga att “Johan har precis kraschat!”. Goa bilder från Lindö! Kanonspot utanför Ronneby i Blekinge. Way to go MrNice

• jopi

Medlem
    3 april, 2004 vid 16:47

Svar till:

Vaddå “Johan har precis loopat” jag skulle säga att “Johan har precis kraschat!”.

[/ QUOTE ]
    Hehe, kan hålla med om det, undrade själv vad som menades då jag inte hittade mig själv på bilden först. Inte lätt att komma runt helt då man precis planar.

• vinta_kestrel

Medlem
    3 april, 2004 vid 18:15

You say potato, I say potatoe – Krasch eller loop, same thing different wrapping… wink.gif …när det gäller Johan wink.gif

Jodå, han är i ena hörnet. Man ser nosen efter vad som måste varit en jävulsk ass/rygglandning wink.gif

• ian

Medlem
    3 april, 2004 vid 22:11

“johan har precis loopat”

hahaha, så grrym bild och bildtext! hahaha, den blir klart nominerad till en av årets grymmaste bildotexter!

så grymt sskön stämmning bara!
    Grymt jobbat!

nu blev man glad =)

• skywalker

Medlem
    4 april, 2004 vid 09:18

Nice. Ser nästan lite somrigt ut. smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    4 april, 2004 vid 09:49

“somrigt” javisst cool.gif
    (Hoppas på en bra lösning för reumatiker när jag blir gammal.)
    /Ola

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Lindö 040403 – platt, 5.5-5.9kvm.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.