Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Mellbystrand

• niklas82

Medlem
    13 september, 2004 vid 21:45

Fan va fint… kul att man fick äran att bli fotad av ett proffs även om man kiteade….

MVH
    Killen i dom vita kortbyxorna som sitterutanpådräktenochhardetbaraförattvarastylish blush.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    14 september, 2004 vid 01:44

Snyggt!
    Varfor drar man pa sig ett par boarshorts ovanpa vatdrakten?
    Kan ju bara va en kitare att fa for sig nagot liknande…..

• anonym-anvandare

Medlem
    14 september, 2004 vid 06:47

Ni borde sända en av bilderna till eurosport och zap magasin, specillt den första bilden där han är i luften och ser ut som spiderman skulle lungt kunna vinna

• anonym-anvandare

Medlem
    14 september, 2004 vid 13:25

På bilderna ser man verkligen hur löjlig en kitare ser ut, ijämfört med en surfare!

• bergelin

Medlem
    14 september, 2004 vid 13:50

GRymt snygga bilder, några av vindsurfingbilderna håller högsta jävla klass!

Chelseakross mot Paris St. Germain ikväll!!!

• dr-masse

Medlem
    14 september, 2004 vid 14:21

Det är ju väldigt bra bilder allihop! Men den där “spidermanbilden” (det är väl denna?)är ju hur bra som helst!

Gaastra har väl nån tävling på sin hemsida oxå? Känns som en klar vinnarbild!

Surfa På!

IMG_8590.jpg

• niklas82

Medlem
    14 september, 2004 vid 19:28

Svar till:

På bilderna ser man verkligen hur löjlig en kitare ser ut, ijämfört med en surfare!

[/ QUOTE ]

hihi jaaaa och på denna tråd ser man verkligen hur löjlig en stackars oregistrerad krake till “surfare” som du kallar dej kan vara.. puss på dej din fjant och fortsätt titta uppåt för där är jag.

bra att jag aldrig träffat en sån som du.. träffar bara trevliga windsurfare som gärna pratar och delar med sig vad man tycker o tänker om dagen. vi delar samma vind o samma vatten….

• anders_hoffman

Medlem
    14 september, 2004 vid 19:41

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

hihi jaaaa och på denna tråd ser man verkligen hur löjlig en stackars oregistrerad krake till “surfare” som du kallar dej kan vara.. puss på dej din fjant och fortsätt titta uppåt för där är jag.

bra att jag aldrig träffat en sån som du.. träffar bara trevliga windsurfare som gärna pratar och delar med sig vad man tycker o tänker om dagen. vi delar samma vind o samma vatten….

[/ QUOTE ]

Är faktist redo att helt och hållet hålla med Niklas82!! Lägg ner kite-hatet nu!! mad.gif
    Jag skulle aldrig få för mig att testa kite, men man kan väl förfan vara trevlig mot varandra!

Ojdå, offtopic det här! Men men..

Förövrigt helt fantastiska bilder, visade en polare i skolan som hatar allt som handlar om kroppsarbete (förutom att mecka o programmera med datorn), men han var helt förstummad över både kite- och vindsurfingbilderna!

Riktigt bra gjort!

Men som sagt, lägg ner kite-hatet nu.. Hata sporten (det gör jag) men ni kan ju vara sjysta mot utövarna..

• anonym-anvandare

Medlem
    15 september, 2004 vid 19:23

Vilka bilder, vad för kamera

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Mellbystrand

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.