Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder från Sälen

• jonaish

Medlem
    23 januari, 2006 vid 15:35
    Mav wrote:
    Lei sprängs i bitar o inte är värda att lära ut med.

fick precis 50 cm nysnö förresten =)

när jag va där uppe vid nyår såg ja en kille som körde Slingshot och en till såg jag oxå.. å det kanske va -15 typ, vid Hundfjället……

Nice med 50cm nysnö, hoppas det finns bra med snö för väggen offpist när jag kommer 😀

• eddie

Medlem
    23 januari, 2006 vid 15:41

Själv körde jag om en Opel idag på vägen till jobbet.

• arnolderik

Medlem
    23 januari, 2006 vid 16:06
    tobas wrote:
    Läckert som fan!! Men var är hjälmen????
    / TOBAS

OJ! En kite polis…

• jonaish

Medlem
    23 januari, 2006 vid 16:08
    Eddie wrote:
    Själv körde jag om en Opel idag på vägen till jobbet.

Aaaa fan är du lika trög som en Opel oxå lr ?? när ska du skriva å berätta som du sa på ”vem är coolast i Sverige”……

• gogga

Medlem
    23 januari, 2006 vid 16:13
    jonaish wrote:
    när jag va där uppe vid nyår såg ja en kille som körde Slingshot och en till såg jag oxå.. å det kanske va -15 typ, vid Hundfjället……

I somras såg jag en kille som körde Wipika, det var nog en 18 grader den dagen, vid skanörs hamn

• eddie

Medlem
    23 januari, 2006 vid 16:20
    jonaish wrote:
    Aaaa fan är du lika trög som en Opel oxå lr ?? när ska du skriva å berätta som du sa på ”vem är coolast i Sverige”……

Samma dag som du lär dig skilja på ironi och allvar

• jonaish

Medlem
    23 januari, 2006 vid 16:26
    gogga wrote:
    I somras såg jag en kille som körde Wipika, det var nog en 18 grader den dagen, vid skanörs hamn

Nnnnnnääääääääääääääääääääää. Det säger du!!!, Faaan va NIIICCCE.. 😀

Asså jag måste bara anteckn!! det här får jag ju inte bara missa att skriva in i min nya röda antecknings bok jag fick i julklapp:)

Kan du beskriva lite mer hur den där ”killen” såg ut, namn ALLT å hur stor å vilken färg hade ”Wipiken” för jag måste ju bara få reda på det, man får ju INNNTE missa det ??

• jonaish

Medlem
    23 januari, 2006 vid 16:28
    ArnoldErik wrote:
    OJ! En kite polis…

Polis polis potatis fiiiiis…..

• mrmille

Medlem
    23 januari, 2006 vid 16:38
    jonaish wrote:
    Polis polis potatis fiiiiis…..

Ey, det finns bara en kitekop
    så det så
    å han är tysk

• zoolander

Medlem
    23 januari, 2006 vid 16:42
    mrmille wrote:
    så det så
    å han är tysk
    kallas han för stellan eller?
  • jonaish

Medlem
    23 januari, 2006 vid 17:06
    mrmille wrote:
    så det så
    å han är tysk

Ååå det är du lr ??

• mrmille

Medlem
    23 januari, 2006 vid 17:16
    zoolander wrote:
    kallas han för stellan eller?

Stellan är inte i närheten lika tysk
    Bra gissning men tyvärr
    Och ne, det är inte jag

• jonaish

Medlem
    23 januari, 2006 vid 18:08
    mrmille wrote:
    så det så
    å han är tysk

Aaaa ja vet 😀 Clemus lr Cillercarlsjö………

.

• tobas

Medlem
    23 januari, 2006 vid 18:18

Har ju träffat Mav och tycker att han har en del att skydda! Kan ju hända att det inte gäller alla…..

Efter några år i skidpatrullen här i Åre med bl a parken o halfpipen i mitt område så blir man nog lite miljöskadad. Har sett allt för många dra i sina oskyddad knoppar och för närvarande ligger en i coma med ena sidan förlamad efter blödningar runt hjärnan. Kanske kunde en hjälm inneburit rätt stor skillnad. Men va fan det gäller ju å va coooool juuuuuuuuuhhhhhhhhh!!!

/ Polizei

• svinet

Medlem
    23 januari, 2006 vid 20:40
    tobas wrote:
    Har ju träffat Mav och tycker att han har en del att skydda! Kan ju hända att det inte gäller alla…..

Efter några år i skidpatrullen här i Åre med bl a parken o halfpipen i mitt område så blir man nog lite miljöskadad. Har sett allt för många dra i sina oskyddad knoppar och för närvarande ligger en i coma med ena sidan förlamad efter blödningar runt hjärnan. Kanske kunde en hjälm inneburit rätt stor skillnad. Men va fan det gäller ju å va coooool juuuuuuuuuhhhhhhhhh!!!

/ Polizei

Rätt! Märkte idag att knäna gick åt helvete i kajtet! Skallen e bra att skydda. Fan då kan man ju ladda ännu mer! Kan ju inte skylla på ngt då eller hur, bara o satsa!
    /M

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder från Sälen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.