Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilder från Sälen
-
Mav wrote:Lei sprängs i bitar o inte är värda att lära ut med.
fick precis 50 cm nysnö förresten =)
när jag va där uppe vid nyår såg ja en kille som körde Slingshot och en till såg jag oxå.. å det kanske va -15 typ, vid Hundfjället……
Nice med 50cm nysnö, hoppas det finns bra med snö för väggen offpist när jag kommer 😀
-
tobas wrote:Läckert som fan!! Men var är hjälmen????
/ TOBASOJ! En kite polis…
-
Eddie wrote:Själv körde jag om en Opel idag på vägen till jobbet.
Aaaa fan är du lika trög som en Opel oxå lr ?? när ska du skriva å berätta som du sa på ”vem är coolast i Sverige”……
-
jonaish wrote:när jag va där uppe vid nyår såg ja en kille som körde Slingshot och en till såg jag oxå.. å det kanske va -15 typ, vid Hundfjället……
I somras såg jag en kille som körde Wipika, det var nog en 18 grader den dagen, vid skanörs hamn
-
jonaish wrote:Aaaa fan är du lika trög som en Opel oxå lr ?? när ska du skriva å berätta som du sa på ”vem är coolast i Sverige”……
Samma dag som du lär dig skilja på ironi och allvar
-
gogga wrote:I somras såg jag en kille som körde Wipika, det var nog en 18 grader den dagen, vid skanörs hamn
Nnnnnnääääääääääääääääääääää. Det säger du!!!, Faaan va NIIICCCE.. 😀
Asså jag måste bara anteckn!! det här får jag ju inte bara missa att skriva in i min nya röda antecknings bok jag fick i julklapp:)
Kan du beskriva lite mer hur den där ”killen” såg ut, namn ALLT å hur stor å vilken färg hade ”Wipiken” för jag måste ju bara få reda på det, man får ju INNNTE missa det ??
-
ArnoldErik wrote:OJ! En kite polis…
Polis polis potatis fiiiiis…..
-
jonaish wrote:Polis polis potatis fiiiiis…..
Ey, det finns bara en kitekop
så det så
å han är tysk -
mrmille wrote:Ey, det finns bara en kitekop
så det så
å han är tysk
kallas han för stellan eller? -
så det så
å han är tyskÅåå det är du lr ??
-
zoolander wrote:kallas han för stellan eller?
Stellan är inte i närheten lika tysk
Bra gissning men tyvärr
Och ne, det är inte jag -
så det så
å han är tyskAaaa ja vet 😀 Clemus lr Cillercarlsjö………
.
-
Har ju träffat Mav och tycker att han har en del att skydda! Kan ju hända att det inte gäller alla…..
Efter några år i skidpatrullen här i Åre med bl a parken o halfpipen i mitt område så blir man nog lite miljöskadad. Har sett allt för många dra i sina oskyddad knoppar och för närvarande ligger en i coma med ena sidan förlamad efter blödningar runt hjärnan. Kanske kunde en hjälm inneburit rätt stor skillnad. Men va fan det gäller ju å va coooool juuuuuuuuuhhhhhhhhh!!!
/ Polizei
-
tobas wrote:Har ju träffat Mav och tycker att han har en del att skydda! Kan ju hända att det inte gäller alla…..
Efter några år i skidpatrullen här i Åre med bl a parken o halfpipen i mitt område så blir man nog lite miljöskadad. Har sett allt för många dra i sina oskyddad knoppar och för närvarande ligger en i coma med ena sidan förlamad efter blödningar runt hjärnan. Kanske kunde en hjälm inneburit rätt stor skillnad. Men va fan det gäller ju å va coooool juuuuuuuuuhhhhhhhhh!!!
/ Polizei
Rätt! Märkte idag att knäna gick åt helvete i kajtet! Skallen e bra att skydda. Fan då kan man ju ladda ännu mer! Kan ju inte skylla på ngt då eller hur, bara o satsa!
/M
Logga in för att svara.