Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Skanör idag

• wind-lover

Medlem
    14 januari, 2007 vid 17:48

Ser helt fett ut!!

• dilbert

Medlem
    14 januari, 2007 vid 19:20

Här är resten: http://www.swanes.se/20070114/

/Johan

• sinclair

Medlem
    15 januari, 2007 vid 10:56

Är det Sean som försöker på sig en bakåt?

@Dilbert 359729 wrote:

Här är resten: http://www.swanes.se/20070114/

/Johan

• dilbert

Medlem
    15 januari, 2007 vid 11:38

@Sinclair 359838 wrote:

Är det Sean som försöker på sig en bakåt?

Det kallar jag en vild gissning. Sean behöver 20 graders värme för att komma på tanken att surfa.
    Det är Linus på bilden. Synd att jag inte fick med framåtloopen han satte precis innan.

Länge sen man såg Sinclair på vattnet! Är du aldrig i krokarna nuförtiden?

/Johan

• bergelin

Medlem
    15 januari, 2007 vid 12:09

Shyssta bilder.. önskar att jag också kunde ha varit där..

• s19

Medlem
    18 januari, 2007 vid 13:15

Hmmm tar det nästan som en förolämpning SinClair… Sean… eller kan ju kalla honom Pingo… har väl inte surfat sen i september… 🙂
    Linus

• Oregistrerade

Gäst
    18 januari, 2007 vid 16:09

Jag var nere i mellandagarna, kommer försöka komma ner när det börjar bli lite varmare igen.

/Christian

@Dilbert 359845 wrote:

Det kallar jag en vild gissning. Sean behöver 20 graders värme för att komma på tanken att surfa.
    Det är Linus på bilden. Synd att jag inte fick med framåtloopen han satte precis innan.

Länge sen man såg Sinclair på vattnet! Är du aldrig i krokarna nuförtiden?

/Johan

• Oregistrerade

Gäst
    18 januari, 2007 vid 16:10

Då får du fixa ny utrustning, för dina grejer ser ut att vara i klass med Seans grejer. 🙂

/Christian

@S19 360576 wrote:

Hmmm tar det nästan som en förolämpning SinClair… Sean… eller kan ju kalla honom Pingo… har väl inte surfat sen i september… 🙂
    Linus

• s19

Medlem
    18 januari, 2007 vid 19:45

Hahaha… blåser det mellan 22 och 32,5 så tar man det minsta man har… i mitt fall en gammal Rushwind tre femma från -94 🙂 funka kanon haha
    Men nya prylar är snart på gång :)men 4,0 som minst blir det nog… så tre femman kanske kommer användas igen kanske 🙂

När var du ute sist Christian?

Linus

• sinclair

Medlem
    24 januari, 2007 vid 19:11

jag var nere i Höllviken i mellandagarna och hade hoppats på vind i alla fall några dagar men kom bara ut den 30:e dec.
    Blir nog några månader att vänta nu tills nästa gång.

@S19 360660 wrote:

Hahaha… blåser det mellan 22 och 32,5 så tar man det minsta man har… i mitt fall en gammal Rushwind tre femma från -94 🙂 funka kanon haha
    Men nya prylar är snart på gång :)men 4,0 som minst blir det nog… så tre femman kanske kommer användas igen kanske 🙂

När var du ute sist Christian?

Linus

• kapten-k

Medlem
    26 januari, 2007 vid 21:29

Har inte varit här på evigheter, men det har ju blåst apa, då tänkte jag “Linus är nog ute i skanörs hamn nu..” och jag hade rätt!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Skanör idag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.