Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder från Skanör idag
-
Bilder från Skanör idag
Publicerad av dilbert på 14 januari, 2007 vid 17:12En bild från Skanör idag.
Jag lägger upp resten senare./Johan
kapten-k svarade 17 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Är det Sean som försöker på sig en bakåt?
@Dilbert 359729 wrote:
Här är resten: http://www.swanes.se/20070114/
/Johan
-
@Sinclair 359838 wrote:
Är det Sean som försöker på sig en bakåt?
Det kallar jag en vild gissning. Sean behöver 20 graders värme för att komma på tanken att surfa.
Det är Linus på bilden. Synd att jag inte fick med framåtloopen han satte precis innan.Länge sen man såg Sinclair på vattnet! Är du aldrig i krokarna nuförtiden?
/Johan
-
Shyssta bilder.. önskar att jag också kunde ha varit där..
-
Hmmm tar det nästan som en förolämpning SinClair… Sean… eller kan ju kalla honom Pingo… har väl inte surfat sen i september… 🙂
Linus -
Oregistrerade
Gäst18 januari, 2007 vid 16:09Jag var nere i mellandagarna, kommer försöka komma ner när det börjar bli lite varmare igen.
/Christian
@Dilbert 359845 wrote:
Det kallar jag en vild gissning. Sean behöver 20 graders värme för att komma på tanken att surfa.
Det är Linus på bilden. Synd att jag inte fick med framåtloopen han satte precis innan.Länge sen man såg Sinclair på vattnet! Är du aldrig i krokarna nuförtiden?
/Johan
-
Oregistrerade
Gäst18 januari, 2007 vid 16:10Då får du fixa ny utrustning, för dina grejer ser ut att vara i klass med Seans grejer. 🙂
/Christian
@S19 360576 wrote:
Hmmm tar det nästan som en förolämpning SinClair… Sean… eller kan ju kalla honom Pingo… har väl inte surfat sen i september… 🙂
Linus -
Hahaha… blåser det mellan 22 och 32,5 så tar man det minsta man har… i mitt fall en gammal Rushwind tre femma från -94 🙂 funka kanon haha
Men nya prylar är snart på gång :)men 4,0 som minst blir det nog… så tre femman kanske kommer användas igen kanske 🙂När var du ute sist Christian?
Linus
-
jag var nere i Höllviken i mellandagarna och hade hoppats på vind i alla fall några dagar men kom bara ut den 30:e dec.
Blir nog några månader att vänta nu tills nästa gång.@S19 360660 wrote:
Hahaha… blåser det mellan 22 och 32,5 så tar man det minsta man har… i mitt fall en gammal Rushwind tre femma från -94 🙂 funka kanon haha
Men nya prylar är snart på gång :)men 4,0 som minst blir det nog… så tre femman kanske kommer användas igen kanske 🙂När var du ute sist Christian?
Linus
-
Har inte varit här på evigheter, men det har ju blåst apa, då tänkte jag “Linus är nog ute i skanörs hamn nu..” och jag hade rätt!
Logga in för att svara.