Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder från Sydafrika
-
Bilder från Sydafrika
Publicerad av evol på 24 januari, 2008 vid 11:26nyss hemkommen från Kapstaden efter 6 veckor, delar jag med mig lite bilder på grabbarna som e kvar därnere. Kör hårt så syns vi nästa år.
/Lovevarfor svarade 16 år, 11 månader sedan 11 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Det är ju så sjuuuuukt bra där, otroligt fina bilder, blir riktigt sugen på att åka dit igen,
-
Fan brorsan, vi saknar dig redan här i CT…de e lugnt jag åker lite för dig me. Tack för tiden här, enjoyed it bru!!
Helt sjukt bra bilder måste jag säga…fett!Hälsa frugan och må väl.
// Andreas
-
Härligt! Längtar tillbaka. Blir en tripp igen i dec/jan 2008/09.
-
Sluta nu. Vi hemma i kylan klarar inte mer. Jag tror jag tar självmord genom att hänga mig i en snara av CVM, huva och min torrdräkt….
-
Fan vad shcyssta bilder Love! Du e ju grym fotograf! Hoppas att ni overlever hemma.
kram Nina
-
Måste posta lite bilder från min resa med grymt bra utdelning på 13 surfdagar av 14 möjliga, där det oftast blev två pass om dagen. Kul att träffa alla svenskar, norrmän och engelsmän. Vi ses förhoppningsvis 2008/2009 i Kapstaden igen.
För er som är kvar så är det bara att njuta…finns inte mycket att se fram emot här hemma just nu 😉
/Christian
Bild 1. Sunset
Bild 2. Platboom
Bild 3. Restaurangen vid världens ände
Bild 4. Whitsand
Bild 5. Yzerfontein -
ser ut som att jag lyckades komma med till vänster på första bilden som love laddade upp =) bifogar några bilder från scarborough
-
Satan va fint på Scarborough. Är det från den 21 jan då 4m swellet kom?
Åkte själv hem den 20:e 🙁/Christian
-
Shit vilka fina bilder!!
Ett par resor till SA med hårdbevakning av kapområdet har bara genererat några ynka repor i ett byigt platboom, måste tillbaka och ta revansch….Vart ligger restaurangen vid värdens ände?
-
-
ja, jag tror det va den 21 jan eller nån dag efter, hade inte speciellt bra koll på dagarna där nere…men det va iaf 4m+
Logga in för att svara.