Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilder från tisdag i Haboljung.
-
Bilder från tisdag i Haboljung.
Publicerad av lewold på 29 mars, 2006 vid 18:37Några bilder från min premiär i Sverige i år. Tyckte det var sjukt kallt, men så har jag precis kommit hem från Afrika. Ola Jakobsson som åker mellan reven på bilderna.
Vi va ute ca 3 timmar med helt ok tryck i 12:orna.
pjoter svarade 19 år sedan 5 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Funderat på att sätta hjul på brädan? Då kan man ju surfa från land ner i vattnet och tillbaka samt sanden är ju plattare än vattnet! 🙂
-
Ser grymt skönt ut! Här i Stockholm får vi nog vänta några veckor till…
-
ser gött ut!
mindre vatten än på fm men soligare.
förhoppningsvis blire vatten där imorrn och en rejäl sol så blir de grymt!
-
Well, jag tänkte ta och bege mig till habo nu, prognosen ser schysst ut. Kanske inte pallar ta mig ut på vattnet utan kanske bara ta några bilder, så satans kallt…
-
vi har 7-8+ här nere nu. dock är det jäkligt fuktigt… men regnar inte nu iaf så de e gött.
ska snart bege mig och rasta speeden också. -
pjoter wrote:vi har 7-8+ här nere nu. dock är det jäkligt fuktigt… men regnar inte nu iaf så de e gött.
ska snart bege mig och rasta speeden också.du bor på fel sida 😀 här är det 10+ & sol varje dag ……
-
å de missade man.
spännande båt i bakgrunden. LBWS kanske håller på att muddra och ändra bottentopografin så vi snart kommer ha 2 metersbryt i habo snart.
Logga in för att svara.