Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder från Tofta, Gotland 080814
-
Bilder från Tofta, Gotland 080814
Publicerad av pressfotograf-se på 14 augusti, 2008 vid 21:03Här ligger lite bilder från idag. Kommentera gärna då det är första gången jag fotograferade vindsurfing.
/Pontus
ps körde med Canon 1Dmk3 och 500/4 IS på stativ. Någon är tagen med 300/2.8 IS.
tsb2 svarade 16 år, 3 månader sedan 29 Medlemmar · 37 Svar -
37 Svar
-
Riktigt grymma bilder. Borde inte va sista gången du fotar vindsurfing för jag ser gärna på mer bilder av denna kaliber.
/Gustav
-
Gustav S;490533 wrote:Riktigt grymma bilder. Borde inte va sista gången du fotar vindsurfing för jag ser gärna på mer bilder av denna kaliber.
/Gustav
Det gäller bara att hitta duktiga seglare, blir så mycket lättare att göra bra bilder då.
-
Instämmer, riktigt fina bilder!
Jobbigt fel på bild S12, mastfoten verkar ha låst sig i vinkelrätt läge…
-
@pressfotograf.se 490524 wrote:
Här ligger lite bilder från idag. Kommentera gärna då det är första gången jag fotograferade vindsurfing.
/Pontus
ps körde med Canon 1Dmk3 och 500/4 IS på stativ. Någon är tagen med 300/2.8 IS.
Grymma bilder, det märks att du kan foto om man säger så. Dom på bilderna verkar ju kunna det här med vindsurfing också 🙂
Irie Man
-
Måste bara även ta med en bild från Gnisvärd 13 aug.
Jag säger bara Augusti månad på Gotland är bäst! -
Riktigt fina bilder! Kul med lite mer närbilder så man ser ansikten. Det borde fler surffotare försöka med. Jag tycker det är kul om man ibland kan få med flera surfare på samma bild, som du gjort. Inte lätt men det ger en go actionkänsla.
-
Diil;490604 wrote:Instämmer, riktigt fina bilder!
Jobbigt fel på bild S12, mastfoten verkar ha låst sig i vinkelrätt läge…
Det är inget fel, bilden är bara tagen i en vurpa då han är på väg ner i vattnet, han bottnar inte där.
/Pontus
-
Knatte
Gäst15 augusti, 2008 vid 05:51Bra bilder 🙂
-
Mycket mycket bra och trevliga bilder och som sagts tidigare ,kul när man ser ansikten och när det är fler surfare på samma bild och duktiga dessutom.
Bara “lite” avundsjuk på din “beväpning”:blush: :smirk: -
Grymma bilder som redan sagts.
Skall jag önska något mer så är det mer vatten i några bilder (tex 13,14,15) så att man ser mer av vågen/rampen/spåret innan luftfärden startade.
Även grymt surfat av modellerna.
Logga in för att svara.