Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Tofta, Gotland 080814

• frippe75

Medlem
    16 augusti, 2008 vid 07:00

@pressfotograf.se 490965 wrote:

Har varigt på Torö en gång men då var det bara vågsurfare där, men det var under stormen PER.

Åker gärna dit igen, bara jag vet att det är några som “kan” surfa där och att det är bra drag i vinden 😉

/Pontus

Superfina bilder!

Men… Det måste ju inte bara vara bra action… Kolla surfbilderna på länken…
    speciellt bild 5 uppifrån….. Ingen action där men en GRYM bild!!!

OCH… bild 2 på sida 2 !!!

http://surfsverige.se/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=95&func=view&id=39868&catid=2&limit=25&limitstart=0

• bananen

Medlem
    16 augusti, 2008 vid 17:29
    gurra1978;490757 wrote:
    De tänker nog inte på något annat än just vindsurfing i den situationen.

Vad brukar du tänka på i upphoppen din gamle snuskhummer 😉

Får bara rätta in mig i leden – mycket vackra bilder. Gotland verkar toppen när det levererar, måste besökas nån gång.

• j-s

Medlem
    16 augusti, 2008 vid 22:00

Kvalitetsmässigt bland det bästa jag sett.

Trodde inte man kunde förmedla känslan så bra
    från land, men jag hade fel!

Surfar du själv? Om inte…. Börja!

Kan tänka mig vad resultatet skulle bli då!

Tack!

• tall-jonny

Medlem
    17 augusti, 2008 vid 04:44

Några av bilderna är definitivt bland de bästa vindsurfingbilderna jag sett. :laugh: Kanske är dax för dig att ta betalt för dina alster – det är säkert fler än jag härinne som skulle betala riktigt bra med pengar för att bli förevigad och uppförstorad. Kolla in http://www.capesessions.com, kanske kunde vara något? Lycka till!

• frippe75

Medlem
    17 augusti, 2008 vid 06:57

@Tall Jonny 491273 wrote:

Några av bilderna är definitivt bland de bästa vindsurfingbilderna jag sett. :laugh: Kanske är dax för dig att ta betalt för dina alster – det är säkert fler än jag härinne som skulle betala riktigt bra med pengar för att bli förevigad och uppförstorad. Kolla in http://www.capesessions.com, kanske kunde vara något? Lycka till!

Precis vad jag tyckt att vi saknat…. Borde även kunna vara lukrativt!

• pressfotograf-se

Medlem
    17 augusti, 2008 vid 16:16

Det kommer mer närbilder bara jag får en ny bildbehandlingsdator, jag hälde ett glas apelainjouce i den gamla strax efter att jag lagt upp dessa, men hoppas att få en ny på tisdag 😉

Jag är glad över att ni tyckte det var hyffsade bilder. Får väll försöka några fler gånger… Men fler bilder från denna gång kommer barra jag får en ny dator….

• tsb2

Medlem
    18 augusti, 2008 vid 06:23

väntar otåligt som skolgosse. pojken med det röda seglet

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Tofta, Gotland 080814

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.