Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder från Torö 051008 (pressfotograf.se)
-
Bilder från Torö 051008 (pressfotograf.se)
Publicerad av pressfotograf-se på 5 oktober, 2008 vid 16:10Nu har vi lagt ut bilder från Torö idag.
Inget höjdarväder att fotografera i. Men här finns det en del bilder från mig och min son som vi tog.
Kommentera gärna bilderna 😉
Jesper och Pontus.
tall-jonny svarade 16 år, 1 månad sedan 29 Medlemmar · 45 Svar -
45 Svar
-
skitgoa bilder, hårt laddat. Hade vart gött med lite fler översiktsbilder!
-
Härligt du fick med min lilla bailout!
Synd att det var sån close up jag hadd gärna sett hur högt över vattnet det var!
Det kändes säkert högre än det var?! -
Fnassel;505335 wrote:Härligt du fick med min lilla bailout!
Synd att det var sån close up jag hadd gärna sett hur högt över vattnet det var!
Det kändes säkert högre än det var?!Vilken tänker du på? Är dom inte close up i detta väder kommer bilderna att tappa kontrast och se vattniga ut i helregnet som det var…
-
FastlandsGuten;505338 wrote:Imponerande bra bilder, kom till Gotland igen! 🙂
Jag ska ner till Ö’n V 44 🙂
-
Otroligt fina bilder, roligt att se! Inte sämre än att man hamnade på några bilder :-). Går det att få bilder på något sätt? Vill ha som skärmbild!
Hörde att någon mätte upp 32 m/s (!) i byarna. Någon som kan konfirmera?
-
Ola_P;505345 wrote:Inga bilder från stenstranden?
Jag tog inga bilder där för att det inte gick, hade man försökt plåta mot vinden hade man haft frontlinsen blöt på 5 sekunder och sedan inte kunnat ta fler bilder 🙁
-
Pontus och Jesper! Jag vidhåller.
Det är världsklass på era bilder!Trots det ljuset, så är det världsklass!
Tack!
-
@pressfotograf.se 505328 wrote:
Nu har vi lagt ut bilder från Torö idag.
Inget höjdarväder att fotografera i. Men här finns det en del bilder från mig och min son som vi tog.
Kommentera gärna bilderna 😉
Jesper och Pontus.
Grymt bra bilder!
Måste ha en 3.7:a till nästa gång det blir så’nt här väder, var såååå överriggad idag! -
@pressfotograf.se 505352 wrote:
Jag tog inga bilder där för att det inte gick, hade man försökt plåta mot vinden hade man haft frontlinsen blöt på 5 sekunder och sedan inte kunnat ta fler bilder 🙁
Var det pålandsvind på stenstranden alltså?
-
Ola_P;505378 wrote:Var det pålandsvind på stenstranden alltså?
Japp och vad jag såg endast en vindsurfare….. Alla gnälde att det blåste mycket, inte vet jag, jag kan bara fotografera 😉
Logga in för att svara.