Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder från Torö 20081019 pressfotograf.se
-
Snygg. Du har skön look på bilderna, Pontus. Mjukt och rent men ändå väldefinierat, liksom.
Snyggt seglat också. Poppos aerials 9 och 25 står ut, men Calles spray i bild 16 gillar jag bäst (fast du borde ha kollat in i kameran, inte på sprayet…men man vill ju gärna se, jag vet…). Även Calles vertikala vågträff lite senare är grym.
-
Riktigt snygga bilder! Riktigt jäkla superbra helt enkelt! Det var en riktigt nice dag också, hade riktigt roligt i vågorna, de enda var väl att det var lite byigt, men annars supernice dag! Mer så’nt. Enligt SMHI så ska Landsort få följande vindar de nästa 5 dagarna: Mån SV 11-15, Tis SV 9-13, Ons SV 8-12, Tor SV 11-15, Fre SV 14-18!!! Kan ju dessutom bli grymt på lördag om det kommer ett vrid.
-
herrejävlarsson vad ni sprayar och gör aerials. riiiiktigt impad! bra bilder som fan med. kul med lite mer miljö i vissa bilder.
-
Nice!
Jävla fina bilder.
Men en fråga….
Landade ni verkligen “aerialsen” i vågen???
🙂 -
Ojojoj. Det här var det värsta jag sett på länge.:shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked:
Vilken segling!!!! Vilka bilder!!!!!
Vilka j..la arials. Den kvaliten på vindsurfing finns bara på svenska ostkusten och maui north shore.
-
Toksnyggt!! Framför allt de lite vidare bilderna, Calles airs är ju helt galna.
-
Otroligt fina bilder! Kommer minnas gårdagen, riktigt fina förhållanden!
Stooort tack för bilderna, riktigt bra!!!!!
/Fjant
-
Tack för bilderna! Som sagt, det är svårt att titta rakt fram i kameran när man sprayar så där:smile:
-
Vilka bilder du tar, fantastiska!
/ Calle S (som fortfarande har ont i axeln efter den blåsiga söndagen 🙁 )
-
Damn man blir fett avis på de bilderna 🙂 Snyggt seglat by the way
-
ja jäklar! Många av dessa bilder håller ju världsklass!
-
Helt otroligt kul dag – jag kände till och med att jag kom framåt i vågridningen. Tack så mycket för bilden på mig också 🙂
Logga in för att svara.