Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Torö i måndags?

• ola-h

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 13:12

Det blev tyvärr onshore och senare taskigt med vind på Torö, så det var inte något att fota direkt. Många vindsurfare ryckte fram vågsurfingbrädorna framåt eftermiddagen istället.

• koa

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 13:44

Vackert Ola!
    cool.gif

• surferic

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 14:58
  • philippos

Medlem
    2 september, 2005 vid 11:07

Nu är den klar. Det blev ingen kanonrulle men jag hoppas att den är sevärd iaf. Skriv gärna vad ni tycker om den.

Fil: Torö ON? SURE!
    Storlek: 160 MB
    Format: Mp4 (Quicktime)
    Längd: 10 min
    Medverkande: philippos, gurra, dude, jesper b, putte, peter h, surferic, ove, cullin, frippe mfl.
    Förhållanden: Dead-onshore och segelstorlekar kring 5,0.

Det var kul att använda undervattenshuset till kameran men det blev tyvärr ganska skakigt. Dessutom var det svårt att fånga vågstorleken i onshore-förhållanden. Nu är man dock några erfarenheter rikare vilket bådar gott inför nästa tillfälle.

/ Filip

• adde

Medlem
    2 september, 2005 vid 11:23

GRYMT gubbar!

/adde

• jonatan

Medlem
    2 september, 2005 vid 12:14

Grym film! Det är ju så man blir sugen på en surftripp till Stockholm.. wink.gif

• bertoni

Medlem
    2 september, 2005 vid 12:15

Jävligt schysst gjort! Man blir ju inte mindre sugen på segla nu efter man sett filmen, tyvärr räcker det med att titta ut genom fönstret så kommer man ner på jorden igen…

• dude

Medlem
    2 september, 2005 vid 14:26

Grymt bra film. Man blir ju glad av att se den!

• brutus

Medlem
    2 september, 2005 vid 15:30

Ah jag blir tårögd!
    Ingen kanonrulle?? Tycker det var LÄTT den bästa hittils, lite humor, sjysst surf o myspysigt soundtrack!
    Ja e mycket impad o trots att jag sitter kvar på jobbet en fredagkväll tongue.gif så gjorde ni min dag!
    E freestylet i slutet i kärringviken? Från samma dag?

Hmmm, det börjar bli dax att testa Torö snart, känner mig betydligt mer säker än i början av sommarn att det kan va dax att skolas mer den hårda vägen.

GRYM FILM!
    /Martin laugh.gif

• lars_k

Medlem
    2 september, 2005 vid 16:01

Finfin film! Gött att ni kör Torö även i rak onshore… Måste vara rätt svårt att ta sej ut. Undervattenhus funkar ju bra, man kommer väldigt nära. Jag tycker inte det blev så skakigt. Nu fattas bara några sekvenser med hjälm-cäm också. =)

• larry

Medlem
    2 september, 2005 vid 17:42

Tvärt om. En riktig kanonrulle!!!

• fastforward

Medlem
    2 september, 2005 vid 17:49

Riktigt lyckat att filma från vattnet istället för en kilometer uppe på land. Mer sånt! Mycket bra rulle på det stora hela. Man inser ju också att det är ett par år kvar tills det är lönt att försöka sig på vågor… grin.gif Men det är väl bara att gneta på…

• gurra1978

Medlem
    2 september, 2005 vid 17:56

Jag gillade också filmen Filip. Du är duktigt och blir bara bättre och bättre. Jag tyckte nästan det var roligare att ligga i brytet och filma än segla i de där onshore förhållandena. Det var väldigt jobbigt måste jag säga: paddla, dyk, filma, paddla, dyk, filma SPOLAD osv

Tänk att ligga där och filma på en fet prognos. Då är man nog lite skraj för de största vågorna.

• _alexander

Medlem
    2 september, 2005 vid 18:26

underbar film!

• koa

Medlem
    2 september, 2005 vid 18:40

Härlig film grabbar, bra jobbat!

Aloha

Calle N
    cool.gif

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Torö i måndags?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.