Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder från Torö i måndags?
-
Kul att ni gillade den.
Ja, våran freestylesession gick av stapeln samma dag. Något som är grymt bra med Torö är just det faktum att man får två spot i ett. Stenstranden är en välkänd plats för vågridning och här kan man ha riktigt kul på V,SV,SO,O. Rak syd är dock ingen höjdare här men då knatar man bara bort till Kärringviken belägen endast hundra meter därifrån. Här är det freestyle som gäller och vindriktningarna som funkar bäst är SV, S, SO.
-
Bra jobbat Filip! Skrattade gott åt inledningen! Lite pianoklink och lite krusiduller runt texterna så hade känslan varit totalt. Skådisarna du hade hyrt in såg verkligen 20-talslika ut!
Cred till stackarn som fick filma från vattnet. Verkar varit tungt jobb. En bodyboard eller nåt annat att flyta på och surfa med på hade kanske hjälpt till lite.
btw, vem var sopan med ett flång nytt SO som surfade som en girlie?
Filip – helt klart en sevärd film du gjort; jag satt och tittade igenom hela filmen från start till slut och det är inte ofta jag gör det med hemmavideos. Likadant med din Sverige-rulle. Keep it up! -
Skitbra rulle!
Fett upplägg med lite resa även om man längtade efter surf de två första minutrarna! 😛En Oscar till Ove’s framträdande!
-
Grymt! Ni har finfin feeling både för filming, klipp, musik, och så för vindsurfet förståss. Om ni kan få en sådan halvdan on-shore dag att se så rolig ut kan man ju tänka sig hur det blir när det går av på riktigt. Keep the good work up!
/Jesper B
PS Vinta: vad är det där för kommentar? Girlie på dig själv. Fast du menar det kanske positivt? Om jag kunde rida 1,5 mast på hookipa som Jennifer Hendersson eller hoppa som Morenos skulle jag vara djäkligt glad.
-
Knatte
Gäst3 september, 2005 vid 19:25Grymt intro och början på filmen
Även kul att se/uppleva drunknings tendenserna vid i vattnet filmningen.
Det blev bra närvarokänsla i den filmbiten.
Sedan tycker i alla fall jag, det är kul att få reda på vilka det är som surfar i filmen. -
Mycket bra film!!! Det var grymt bra med vattenklippen… Mer sådant…
Synd bara att jag inte hade större bräda än 74 liter… Dåligt med fart längre in där vinden dog lite grann…
Köpte en ny STOR bräda igår till nästa gång… 85 liter 🙂
-
Storartat! Den har du/ni verkligen lagt ner jobb på. Genomgående helskön rulle.
TACK!
//Jonas
-
Det vet du väl Jesper att det var positivt menat. Ja om man kunde rocka som Angela Cochran eller Kelby Anno, då jäklar. Jag hojtar till när Lindö slår till i höst/vinter – denna vintern har du ju tid och även en hel fot.
-
Fet film Filip, Gurra å alla andra inblandade!
Min största synpunkt e formatet, tycker inte att den mp4a codecen e så jättebra.. Om du kör os x (eller är det bara jag som fått för mig det?) Så skicka ett pm så kan jag hjälpa dig styra upp nått riktigt fint!
Å man blev ju inte mindre sugen på en torötripp.. Det står på listan över ställen som skall seglas när det går av!
-
Har en mac och kör OSX – inga problem för mig att titta, varken i Quicktimespelaren eller VLC. Om du inte har tankat hem VLC så gör det, den spelar det mesta. /Jesper B
-
Inte jag heller, men apples mp4a är rätt dålig jämfört med exempelvis sorensen 3, eller en bra h.264 codec är också bra, exempelvis den från sorenson.
Logga in för att svara.