Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilder från Torö / Schweizerbadet
-
Bilder från Torö / Schweizerbadet
Publicerad av amigo på 29 juli, 2005 vid 11:49Någon som kan visa hur stränderna ser ut ?
och kanske lite till bilder ? är det grundvatten där eller ?
tacksam för lite info =)
amigo svarade 19 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
-
De bästa är ju om du åker med ut och känner på förhållandena i real-life så att säga
, då kan du kanske få lite åkt samtidigt….
Verkar vara sunkigt med vind i Stockholm nu, men annars är det många som åker på dessa ställen.
Generellt:
Schweisser: Långgrunt, sandbotten, bra vatten, lite vågigt, liten strand.
Torö: Hardcore, stenigt, djupt vatten, jämnare vindar, små marginaler för misstag.
-
Svar till:
hmm fortfarande inte har sett bilderna på själva stranden !!!!
[/ QUOTE ]
prova med att torka av skärmen, sedan öppnar du ögonen…
funkar inte det så ta bort alla colaflaskor som står i vägendet var ju flera bilder som visade ”stranden”…
http://www.junkshop.nu/gurra1978/Surfzone/050109%20Stenstranden/DSC00027.JPG
-
åfan =)) tackar så mkt =)) – orsaken var att colaflaskorna inte var rent torkade ! gick å se nu…
ngn bild på Schweizer badet dåe ? ser ut som att jag ska åka dit om inte det regnar
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
Hej
Gå in på min hemsida och kolla in lite filmer från stenstranden. Där ser du hur det ser ut. Finns massor av filmer på hemsidan från just Torö. Det är dock vindsurfing men du är ju intresserad av stället så det borde intressera dig.
-
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
Hej
Gå in på min hemsida och kolla in lite filmer från stenstranden. Där ser du hur det ser ut. Finns massor av filmer på hemsidan från just Torö. Det är dock vindsurfing men du är ju intresserad av stället så det borde intressera dig.
[/ QUOTE ]
Perfekt ! That’s what I needed ! tack så mkt =))
Logga in för att svara.