-
Bilder från Vilshärad 2006-05-23
Här kommer några bilder från dagens surf i Vilshärad
Fler bilder finns på http://www.danielstenholm.se/surfing/2006-05-23/
/Danne
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder från Vilshärad 2006-05-23
Här kommer några bilder från dagens surf i Vilshärad
Fler bilder finns på http://www.danielstenholm.se/surfing/2006-05-23/
/Danne
Hej!!
Tack för trevligt surf och fina bilder hälsar Björn från Östergötland som lyckades snika in sig på en av de sista bilderna med det gula Smack seglet…
Vill sedan passa på att citera en local som denna dag sladdade ner sin röda Ford Fiesta och utbrast följande: “jag fattar inte varför alla Göteborgare stannar i Varberg”.
Jag är beredd att hålla med..Jag kommer å gästar Er nästa gång med..Halmstadslocalens är och förblir mycket gästvänliga…
Björn Linköping
Det är dubbelt så långt till vilshärad. Det är kanske en bättre spot än apelviken, men inte dubbelt så bra.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder från Vilshärad 2006-05-23
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.