Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › bilder grancan…
-
bilder grancan…
Publicerad av petter på 9 april, 2008 vid 06:59Som substitut på mer exotiska resmål kommer här en hälsning från det soliga canarien…
poppo svarade 16 år, 6 månader sedan 18 Medlemmar · 25 Svar -
25 Svar
-
Det där såg ju alldeles, alldeles underbart fint ut! Var är det? Har seglingen varit bra?
Jag är fan desperat idag. Snö igen. SUCK!
-
Petter;457236 wrote:Som substitut på mer exotiska resmål kommer här en hälsning från det soliga canarien…
Härliga bilder Petter!!!!
GC är riktig vindsurfing!! Det är för vindsurfare som äter Snickers. På Maui seglar dom som äter Bounty. :tongue:
-
Många fina bilder men den sista bilden var bland de bästa jag skådat.. Summerar känslan av att windsurfa helt enkelt, frihet, adrenalin etc
-
@P Malmkvist 457248 wrote:
Många fina bilder men den sista bilden var bland de bästa jag skådat.. Summerar känslan av att windsurfa helt enkelt, frihet, adrenalin etc
>Jag håller med, den sista bilden håller världsklass! Vad har ni kört med för fotoutrustning?
-
Undrar också var det är plåtat?
Sista bilderna med riktigt tryck i seglen verkar vara Pozo, men vågridningen i början är väl inte därifrån eller?
-
he he, blev både snickers och bounties! 🙂
Måste dock blivit bortskämd på gamla dagar, vågor och vinkel var inte helt optimala men med
segling 4 av 7 dagar så får vi ändå vara nöjda! Blåste extremt mycket så drog oss mestadels
uppåt från pozo. Seglade tre dagar vargas och en dag pozo, konstant överriggad med 4.1-4.5
surfade mosca point och ojos de garza, mosca point var riktigt kul!kul kompisar, kul segling, kul vecka!
-
GC är fint, jag älskar ljuset och hur solen glittrar i “småkruset” på vågorna.
-
Kroppen fick sig en chock efter en stillsam vinter hemma, hade gärna haft en 3,7:a men mitt nya Goya 4,1 var grymt! Bilderna är som Petter sa från Vargas förutom de sista. Här är en till på Marco Perez:
…John E kom ned med en polare samtidigt som vi:
-
Vadå exotiskt resmål eller ej, det är känslan som räknas. Och ni ser ut att ha haft skön känsla där nere!
/Magnus
Logga in för att svara.