Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing bilder grancan…

• militaren

Medlem
    9 april, 2008 vid 07:25

Fina bilder!

• hellgren

Medlem
    9 april, 2008 vid 07:28

Nice! Såg härligt ut!

• dr-masse

Medlem
    9 april, 2008 vid 07:31

Det där såg ju alldeles, alldeles underbart fint ut! Var är det? Har seglingen varit bra?

Jag är fan desperat idag. Snö igen. SUCK!

• larry

Medlem
    9 april, 2008 vid 07:35
    Petter;457236 wrote:
    Som substitut på mer exotiska resmål kommer här en hälsning från det soliga canarien…

http://secretspot.se/gc2008/

Härliga bilder Petter!!!!

GC är riktig vindsurfing!! Det är för vindsurfare som äter Snickers. På Maui seglar dom som äter Bounty. :tongue:

• p-malmkvist

Medlem
    9 april, 2008 vid 07:55

Många fina bilder men den sista bilden var bland de bästa jag skådat.. Summerar känslan av att windsurfa helt enkelt, frihet, adrenalin etc

• stinger

Medlem
    9 april, 2008 vid 08:03

Snyggt!!! Vilka spots var ni på?

• spray

Medlem
    9 april, 2008 vid 08:27

@P Malmkvist 457248 wrote:

Många fina bilder men den sista bilden var bland de bästa jag skådat.. Summerar känslan av att windsurfa helt enkelt, frihet, adrenalin etc

>Jag håller med, den sista bilden håller världsklass! Vad har ni kört med för fotoutrustning?

• fnassel

Medlem
    9 april, 2008 vid 09:00

Undrar också var det är plåtat?

Sista bilderna med riktigt tryck i seglen verkar vara Pozo, men vågridningen i början är väl inte därifrån eller?

• petter

Medlem
    9 april, 2008 vid 09:36

he he, blev både snickers och bounties! 🙂

Måste dock blivit bortskämd på gamla dagar, vågor och vinkel var inte helt optimala men med
    segling 4 av 7 dagar så får vi ändå vara nöjda! Blåste extremt mycket så drog oss mestadels
    uppåt från pozo. Seglade tre dagar vargas och en dag pozo, konstant överriggad med 4.1-4.5
    surfade mosca point och ojos de garza, mosca point var riktigt kul!

kul kompisar, kul segling, kul vecka!

• sinclair

Medlem
    9 april, 2008 vid 10:32

Gran Can is da kine!

• stinger

Medlem
    9 april, 2008 vid 10:45

GC är fint, jag älskar ljuset och hur solen glittrar i “småkruset” på vågorna.

• poppo

Medlem
    9 april, 2008 vid 13:06

Kroppen fick sig en chock efter en stillsam vinter hemma, hade gärna haft en 3,7:a men mitt nya Goya 4,1 var grymt! Bilderna är som Petter sa från Vargas förutom de sista. Här är en till på Marco Perez:

normal_DSC01011.jpg

…John E kom ned med en polare samtidigt som vi:

johne.jpg

• petter

Medlem
    9 april, 2008 vid 13:21

@stinger 457275 wrote:

GC är fint, jag älskar ljuset och hur solen glittrar i “småkruset” på vågorna.

he he det var en romantisk bild av vad vi andra kallar chop…

• perkele

Medlem
    9 april, 2008 vid 16:39

fan va najs
    fina bilder

t

• mag

Medlem
    9 april, 2008 vid 17:35

Vadå exotiskt resmål eller ej, det är känslan som räknas. Och ni ser ut att ha haft skön känsla där nere!
    /Magnus

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing bilder grancan…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.