Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilder HABOPUNG
-
smdj;445530 wrote:Tjena,
Hittar någon en gammal EH bom så kan de ju hojta till.
Ha det
/DanneJag har en hel och fin EH bom du kan få köpa för 2200kr, då inkl en EH freestyle 12 oxå!!!!
-
JohanW;445585 wrote:blaaaaa bla ballaaa äää bläää???
ska vi surfa på freda å helgen, dvärgar jivvlar!?!?
-
fan måste böjja min ben mer på frontrollsen ser ju förfan stelopererad ut.
-
Krillan82;445593 wrote:Vem fan kallar du för dväj jivlar. din jefla snorunge 🙂
hahahahaha!! tyst me daj 🙂
-
gott me litta bilder, ser gött ut! en hel del fina bilder trots det usla fotovädret.
va bandana där eller är det nån annan som försöker härma gubbaraileysarna? 🙂 😉
Grymt fin vändning framför bryggan av nån, johan?
-
Aldrig gött och se sån däringa drauksurfing från Habo, hur står ni ut med att se så bögiga ut?
Kul att se att ni fortsätter att julpynta träden saknas lite färg och stil. -
@Luuddee 445561 wrote:
haha henka vad skulle han ha leashen om han valde att släppa den för att dom va lite nära staketet hade det väl varit jobbigare med en leash då hade han ju vatt tvungen att lossa den med. eller?
Nej om han nu hade haft leach med femte lina tex så hade han ju kunnat släppa bommen och kiten hade dött. Istället för att den skulle flyga upp i träden.. Men jag vet ju inte hundra hur det har gått till.. Så innan jag vet ska jag inte säga nått mer
-
@skejtar_henke 445665 wrote:
Nej om han nu hade haft leach med femte lina tex så hade han ju kunnat släppa bommen och kiten hade dött. Istället för att den skulle flyga upp i träden.. Men jag vet ju inte hundra hur det har gått till.. Så innan jag vet ska jag inte säga nått mer
men det förutsätter ju en 5e lina. vilket jag gissar på att han itne hade på en Eh freestyle från 04. .
-
@skejtar_henke 445665 wrote:
“då hoppade en rådig människa upp på ryggen för att få stopp, 1 sek senare så brast donkey dicken rakt av och hela skiten hookade ur”
Man kan väl anta att en stycke extra människa hade kunnat hålla nere honom om han inte hade blivit urkrokad, så då hade ju en leash funkat.
Logga in för att svara.