Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder ifrån Gran canaria i augusti!
-
Bilder ifrån Gran canaria i augusti!
Publicerad av bonasurf på 16 september, 2004 vid 01:41Lite bilder ifrån gran canaria i aug.
anonym-anvandare svarade 20 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Fy fan vilka fläskiga fingrar fröken Moreno har på bilden med grimasen….. säkert tjockare än Dunkens labbar
-
Svar till:
De är ju tokigt läckra.
[/ QUOTE ]
Nja, tycker de ser ut som hennes hand har blivit överkörd eller något… inte så sexigt att bli smekt av…/M
-
You know what they say. Thick fingers ……… big balls. Och det har hon bra mycket större än nästan alla svenska vindsurfare. Det är ju vinkeln som gör det neggos!!!.
-
Kan bero på att hon har vit t-shirt på sig och att bilden är tagen med direktriktad blixt, det brukar kunna ge lite lustiga skuggor då man påtar på nära håll, specielt på digitalkamror med vidvinkel objektiv.
Johan -
[censored] Johan!!! Jag är säker på att Daida hade köpt den förklaringen.
-
Man kan ju få ”ballsen” att se sketastora ut om man har vita kallingar och hänger paketet på utsidan och tar fram fisheyen, och samma blixt som på Daidabilden…
samme johan -
Underbart att se bjorn, kan du inte maila ditt mobilnummer till mig, lejet idag o imorgon…vi hors
fredrik.rook@home.se
0702553254
ngra av bilderna kanske jag o johan vill ha
/Fredrik -
Hoppas att ni får en super dag. Här ner blåser det inte så mycket.
-
det staemmer, tvillingarna var faktiskt mer kaenda for sina flaeskiga fingrar aen for sin surfing till en borjan. Notera att alla tjejer i pozo har flaeskiga fingrar, fast de har den goda smaken att inte flasha dem pa bild. Andra har punghud i ansiktet.
grabbarna i 4303
Logga in för att svara.