Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder ifrån Klagshamn 090411
-
Bilder ifrån Klagshamn 090411
Publicerad av stewen på 12 april, 2009 vid 23:25Hej
Photode en del i Klagshamn i lördags:
Fler bilder finnes på vindsurfa.nu, Håll till godo :laugh:marie_et svarade 15 år, 7 månader sedan 10 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Wow Fina bilder! Kul att man var med på bild! Synd man inte gippade så bra bara!
-
Tackar för komplimangerna för bilderna.
Jag blev faktiskt riktigt nöjd med några av dem. -
Kapten K;540309 wrote:Wow Fina bilder! Kul att man var med på bild! Synd man inte gippade så bra bara!
Stilfullt att åka runt torr i håret i alla fall!
-
Jädrar vad skäggig han med ezzyseglet ser ut. Är det slutspelsskägg eller?
-
Kapten K;540309 wrote:Wow Fina bilder! Kul att man var med på bild! Synd man inte gippade så bra bara!
Ser ju jäkligt bra ut på bilden iallafall, bra med attack in i svängen…
-
Klang;540609 wrote:Ser ju jäkligt bra ut på bilden iallafall, bra med attack in i svängen…
Foten är så stel så jag snubblar ju hälften av gipparna när jag skall flytta fötterna!
-
bonasurf;540602 wrote:Jädrar vad skäggig han med ezzyseglet ser ut. Är det slutspelsskägg eller?
Njae mer surfskägg, man får det när man är ute och surfar istället för att sitta hemma och pilla sig i navlen när det blåser. Vissa tycker ju tydligen att det fortfarande är för kallt eftrsom jag inte hört något m någon premiär är än. Och jag ska ut idag min 12 dag i år ska du med kanske nja det tror jag inte lite kallt fortfarade eller……… 🙂
Hoppas att vi ses någon gång på vattnet innan 2009 är slut…
-
Tjena.
Tack för fina bilder. Är det möjligtvis så att man får lov att använda dem?
/Marie, S-6
-
Inga problem Marie. Om du PM mig så kan jag lägga upp bilderna i full storlek så du kan ladda ner dem.
Logga in för att svara.