Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilder: Kom till Cumbuco!
Tagged: wild kite life
-
Bilder: Kom till Cumbuco!
Posted by virena on 17 december, 2012 at 14:04Här i Cumbuco har det bara varit en dag sedan jag kom hit i oktober som det faktiskt inte gick att kita och det blåser fortfarande i massor! Här om dagen fick jag tom en halvtimma i Lagunen helt själv och det var inte uppe med tuppen utan strax innan lunch. Kom hit och kita med oss:) Här är lite bildbevis på hur gött det är…
byguy replied 11 years, 11 months ago 14 Members · 19 Replies -
19 Replies
-
Najs 🙂 satan vad rippad du är!
Vi kommer nästa vinter, hur barnfamiljvänligt är det.
-
gött ladd virena!
muskelmartin har nog inte störst biceps längre… 😉 -
Ja fan, kor du styrketranning eller bara kite o frango hela dagarna?
-
@Plattvatten 704707 wrote:
Ja fan, kor du styrketranning eller bara kite o frango hela dagarna?
Frango käkas det förvisso nästan varje dag, men jag fastnade lite i gymträsket hemma i somras. Började med rehabträning för knän och axlar för att överhuvudtaget kunna kita igen. Tyckte tyvärr så mycket om endorfinknarkandet att jag inte tyckte att kite var lika kul när jag väl började kita igen. Kanske för att rehabträningen inte hjälpte ett dugg. Men nu börjar jag få tillbaka kitesuget igen:) Idag fick jag två fantastiska timmar i lagunen med nästan inget folk. Sen en timma i havet med superplatt vatten med bara jag och en till, på slutet började det fyllas på med lite folk. Sen en timma massage och avslutning på dagen blev 2 timmar muay thaiträning. En av de klart bästa dagarna hitintills:)
-
Ser gött ut! Får man fortfarande inbrott 3 gånger på 4 veckor?
-
jäklar sicken skyskrapa du har skaffat dig! jag gillar trappan på utsidan 🙂 sjyssta bilder virena!
-
Japp Petter, trappan är just för att inbrottstjuvarna skall skita på sig om de vill försöka göra inbrott:)
Nejdå, här är det lugnt med inbrott. Speciellt hos oss då vårt hus är mitt i byn och vi har en alkis utanför som alltid är vaken. Sen gäller det sig att hålla sig vän med all även om det blir ett något mer krystat leende till da leader. Men hans små underarbetare är alla mina vänner. Det är dock mycket lugnare i Cumbuco när det gäller inbrott i boendena. Däremot är bilinbrott vanligare nu, men det är från folk som kommer utifrån. Stämningen är fortfarande väldigt vänlig här och man behöver aldrig känna sig otrygg vilket är skönt.
-
Grymt ladd! Skall bli kul att komma ner snart! Kommer att bli fett!
Skall bli spännande och se hur det förändrats sedan 2004 när jag var där sist 🙂 -
Oj, vad sugen jag blev att åka dit under oktoberlovet +1 vecka. För att sy ihop detta behöver man presentera detta för frugan på rätt sätt. Först boende: Kan du rekommendera något boende för en kitare, en vuxen och tre grabbar (10-13 år) ?
-
@kall 704843 wrote:
Oj, vad sugen jag blev att åka dit under oktoberlovet +1 vecka. För att sy ihop detta behöver man presentera detta för frugan på rätt sätt. Först boende: Kan du rekommendera något boende för en kitare, en vuxen och tre grabbar (10-13 år) ?
Cumbuco är grymt! Jag har skickat ett PM till dig om ett schysst hus för familjen:)
-
Längesen vi hördes Virena, kul att du bjuder på lite bilder. Hade jag haft dom armarna hade jag varit grymt nöjd. kram kram
-
ser riktigt fint ut, när är vindsäsongen? och hur åker man snabbast dit med plan dvs minst mellan landningar?
🙂
Log in to reply.