Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder: Kom till Cumbuco!

• above_the_law

Medlem
    11 januari, 2013 vid 08:56

Fett fett Virena!:-)
    Du/Ni får väl starta turistagentur eller något i den stilen snart? Er lya ser ju nästan ut som ett hotell nu också faktiskt. Praktiskt med en kostnadsfri vakt 24 h/dygn också;-). Hälsa Joao!

• celestial

Medlem
    19 januari, 2013 vid 11:18

Justea Bilder!
    Har du/ni något bra boende att rekomendera i Cumboco?

• virena

Medlem
    19 januari, 2013 vid 21:24

Andreas! Det är bara att ta med dig familjen och komma hit tycker jag din ö-bo;) Kram kram
    Pierre, vindsäsongen är juni-ca februari kan sluta tidigare kan sluta senare. Bäst är att flyga med TAP, det tar 16 -17 timmar från gbg till fortaleza, sen är det bara 45 min taxi så är du framme i paradiset:)
    Nicco, det har faktiskt varit bra rulle på rummen hela säsongen så det är kul och vår lilla 24 timmarsvakt är lovely;) Hoppas att du har det grymt i australien. Skulle så gärna vilja åka tillbaka någon gång.
    Celestial, vi har två rum med kokvrå som vi hyr ut. 2 min från stranden, 1 min till mataffärer och restauranger. Precis utanför dörren har vi också bästa lokalrestaurangen och polisstationen så det är nice:) Kolla gärna in på hemsidan om du vill se bilder och ha mer info http://www.wildkitelife.com
    Ha det bäst alla!

• byguy

Medlem
    28 januari, 2013 vid 08:14

Snygg tjej på bilderna!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder: Kom till Cumbuco!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.