Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder Kristiflygarhelgen Haga Park
-
Bilder Kristiflygarhelgen Haga Park
Publicerad av sundheden på 26 maj, 2017 vid 20:51Hallå alla! Hoppas ni hade några riktigt bra dagar på vattnet under flygarhelgen!
Startar en tråd för att dela med mig av mina amatörmässiga bilder från fredagen och lördagen (längre ner).
sailortrash svarade 7 år, 5 månader sedan 11 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
2 dgr med 5.7 och en med 4.7, 28 grader och 15-16 i vattnet…kan knappast begära mer
-
Var hur bra som helst. Körde 5.9 tors och fre, 4.3 och 4.7 på lör och 4.7 idag söndag. Fina hoppramper både lördag och söndag. Äntligen börjar även gipparna sitta 🙂 en tur ner till haga över kristi flygare kan nog bli en årlig tradition!
-
Shit asså, vackert!
Länge sedan jag var på Haga..
Nån som vågar tipsa om bra ställe att ful-campa, om man avser att sova i bilen ett par nätter?
(För måånga år sedan brukade vi svänga ner på nån väg strax söder om Haga och campa på nån slags parkering nära vattnet. Mycket fint, med solnedgången över Kalmar.. )/Mackan
-
nej faktiskt inte, trots att jag åker dit varje år 2 ggr…en och annan sover ju i bilen på parkeringen, men de flesta inser ju att det inte är ok eftersom det snabbt blir camping där också..
-
Härliga bilder! Nästa år vill vara med också på Haga Park. Jag kollade på “Chasing Mavericks” som gick på tv ikväll istället 😁😀
-
Här kommer lite påfyllning. Vilken helg det blev, svårslaget! Kul o se så många där nere.
/Mattias
Skickat från min iPhone med Tapatalk
-
@MrQuality 744018 wrote:
Härliga bilder! Nästa år vill vara med också på Haga Park. Jag kollade på “Chasing Mavericks” som gick på tv ikväll istället 😁😀
Ja du Dario! Du måste med nästa år! Detta var första gången för mig och det vart en otroligt givande helg. Haga Park är bra för alla nivåer av surfare, från nybörjare iochmed att det är så långgrunt och detsamma för alla freestylers som gillar det grunda. Sjöbrisen visade sig tydligt varje dag med en ordentlig knuff. 4 dagar med allt från största seglet till minsta.
Och en jäkla massa snack med trevliga vindsurfare! =)Postar fler bilder och videor från sista dagen.
-
Tack för bilder! Trevligt och samtidigt ett lidande att se, när man nu var tvungen att stanna hemma och jobba. :laugh:
-
-
Alltid kul med bilder!
Vilken superduper helg på Haga det blev.
7.8 torsdagen,fre 7.8 sen foil 7.8,lördag 4.5 och sön 4.5.
Hann testa prylar också men hann inte ta några bilder.
Kvällarna bjöd på flera grillpartyn. -
Grymt surfabstinens-skapande bilder, Haga Park ser sjysst ut, varför har jag aldrig varit där?!
Logga in för att svara.