Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilder Läjet 070914
-
Bilder Läjet 070914
Publicerad av sourra på 14 september, 2007 vid 23:19Här är lite bilder från den goa långa dagen i läjet:
1. Silversurfarn med jet-stråle i ryggen.
2. Wacko-Nils
3. Åkare vars namn är Gonzo. I bakgrunden skymtar ett litet flygfä.
4. Silversurfarn smeker vattnet under en frontroll
5. Taggtråden som är orsaken till att Jezajas beggade tolva säljs så billigtsourra svarade 17 år, 1 månad sedan 9 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
…osså några till.
1. Nils, en av landets få blinda kitesurfare
2. Nic
3. Utsikt
4. Ännu mera Nils. Jag tror årets Nilskvot är förbrukad. -
Nice pics man! Fastnade du inte på bild själv? aha, låg lite mer på http://www.jah.se/galleri
Så jävla gött det blev när solen tittade fram, synd att benen omvandlats till spagetti långt tidigare
1.3 och 1.4 e riktigt fina
-
@SkånePaul 415111 wrote:
Kör ni med skor redan???
vadå då… de har jag gjort hela sommaren å luva med, när jag har varit lite käzzz
-
@SkånePaul 415111 wrote:
Kör ni med skor redan???
Nej, det är bara torrdräktspojkarna. Själv kör jag barfota vilket resulterade i att havet tog en fin tugga skinn från högerfoten.
-
hellre varm än kall…
blev nog lite för mycket av det goda igår, är helt utslagen idag -
Hehe, samma här. Men jag kan inte låta bli att lockas av tanken på NV i Björkäng. Prognosen har skrivits ned lite. Köra ett 3-timmarspass?
-
käkar alvedon för att hålla mig uppe o har precis styrt av skåneresan så jag gör nog bäst i att ligga hemma o kolla på len10 o må dåligt eller nåt
kul att du hade med blindbilden… ögonen e inte o o leka med idag men jag vägrar tüskbrillor
-
Då går jag på sponken istället. Jag kommer skylla på dig imorgon när jag ligger och leker Bockstensmannen i sängen.
-
okänd åkare lika med mig 🙂
det va fint igår men det lär va ännu bättre i morgon nu har det bygt upp fina våger så i morgon blir det fett -
Så var det mysteriet löst. Vi får se hur det blir med vågor nu när vindarna aldrig kan bestämma från vilket håll de ska blåsa. Igår blev vågorna sämre och sämre ju längre in på dagen det blev.
-
Fint var det! Fina bilder blev det!
Hoppas på en fin dag imorgon, blev familjedag på Liseberg idag, lika bra det kanske hade nog inte hålla tolvan idag…Ses imorgon!?
-
Det var onekligen en bra idé att följa prognosen och gå på sponken idag. Vi ses någonstans imorgon så snart regnet lagt sig.
-
mycket vackert, bildet du taget!
Såg ut att va lite bättre drag än idag då du fotade blev det något ?
Logga in för att svara.