Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder Läjet 080810 SAW

• Bilder Läjet 080810 SAW

Publicerad av robrox på 10 augusti, 2008 vid 18:06

Nu ligger mina ny tagna bilder från Läjet ute på http://www.stoneandwater.nu
    Kul att snackas Fredde och din polare som jag inte kan namnet på. Hoppas ni fick lite mer trevlig segling jag såg att ni stod och fläskade korv med mos i kiosken när jag drog hem.

Och till dig som kom fram och snackade förlåt att jag inte presenterade mig 🙂 hoppas du med fick mer trevlig segling.

Håll till godo !!

surfslusken svarade 16 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • fj69

Medlem
    10 augusti, 2008 vid 20:36

Kul att ses och bra jobbat Robert, Det var David som var med, en helt ok dag men inte något att skriva hem om, men väl att posta på konfen om, tack Stinger för hjälpen! Muchos appreciado. F

• gurra1978

Medlem
    10 augusti, 2008 vid 21:19

Schysst med lite bilder.
    Var det någon som filma? Svar: Jag.
    Var det bättre i Apelviken? Svar: Harder,faster, better, stronger.

Döm själva

• surfmeister

Medlem
    10 augusti, 2008 vid 21:49

Var nere i Läjet vid 1300-tiden men vände och seglade Abay istället. Helt OK dag och ibland byggde vågorna till hyffsad storlek. Som sagt brukar det bli lite mer tryck i vågorna i Abay en dag som denna. Hoppas dock på lite mer drag i prylarna imorgon bitti då prognoserna ser trevliga ut. Frågan är Läjet eller Abay?

• surfslusken

Medlem
    13 augusti, 2008 vid 11:24

@RobRox 488819 wrote:

Nu ligger mina ny tagna bilder från Läjet ute på http://www.stoneandwater.nu

Hoppas du har tid/möjlighet/lust o dyka upp i Lejet imorrn (tors) morron/förmidda. Om DMIs prognos håller kommer de hända grejer där!!! Inte ens jag ska lägga några fingrar emellan, LOVAR! 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder Läjet 080810 SAW

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.