Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder Läjet 2007-08-18

• Bilder Läjet 2007-08-18

Publicerad av yann på 18 augusti, 2007 vid 17:01

Fick med mig kompaktkameran och knäppte lite bilder på Nicke(?) och Anton. Jag PMar er när jag fått upp resten av bilderna på servern så ni kan tanka ner.

esont svarade 17 år, 8 månader sedan 13 Medlemmar · 21 Svar
  • 21 Svar
  • fesen

Medlem
    18 augusti, 2007 vid 17:04

Gött. Fick pruttat runt lite själv innan vinden la sig helt. Najs.

• hildingdude

Medlem
    18 augusti, 2007 vid 17:36

shena Yann! kan du maila mig alla bilderna som du gjorde senast?
    AntonHilding@hotmail.com det vora jätte bussigt om du kunde skicka dom i något annat än JPG. tack på förhand

• hakisch

Medlem
    18 augusti, 2007 vid 17:40

nice ripping!

• nicke-l

Medlem
    18 augusti, 2007 vid 17:43

sweet, hur mång bilder blev de?

• dabban

Medlem
    18 augusti, 2007 vid 17:53

Snyggt killar ! (Y) 😀 .

• yann

Medlem
    18 augusti, 2007 vid 18:37

Fotade över 300 bilder, bara serier och har bara tagit bort de mest uppenbart tråkiga och kommit ner på 236 bilder. Tänkte ni ville se resten. Har zippat ihop den och håller på att tanka upp den på min server. Den väger 136Mb så det går inte att maila. Fotade i jpg (kompaktkameran kan inget annat) och i låg upplösning för att få snabba sekvenser, så ni får nöja er med det. PMar länk sen.

Nicke, du får köra lite närmare nästa gång. Fråga Anton hur man gör… Trodde jag var rökt ett tag! 🙂

• nicke-l

Medlem
    18 augusti, 2007 vid 18:54

okaj, då vet ja! gött

• kasimir

Medlem
    19 augusti, 2007 vid 00:38

sista bilden där är fin som snus Yann gött mos.

• yann

Medlem
    19 augusti, 2007 vid 08:49

En till!

• tobas

Medlem
    19 augusti, 2007 vid 09:29

schyssta bilder yann. Vad har du använt för kompaktkamera. Sista sekvenser är riktigt schysst. Hur har du fått till den?

Surf´s up / tobas

• yann

Medlem
    19 augusti, 2007 vid 10:23

@tobas 406817 wrote:

schyssta bilder yann. Vad har du använt för kompaktkamera. Sista sekvenser är riktigt schysst. Hur har du fått till den?

Surf´s up / tobas

Bilderna är tagna med en Olympus 770 SW. Ganska medioker kompaktkamera, varken bättre eller sämre än de flesta andra men den kostar inte mer heller och så är den vattentät till 10m. Finns lite undervattensbilder i mitt galleri från Indonesien. Funkar riktigt bra om man inte går för djupt för då blir det lätt för lite ljus. http://yann.hervy.nu

Sekvensen är gammalt hederligt pixelknuffande i Photoshop med layers och quick mask.

• yann

Medlem
    19 augusti, 2007 vid 10:29

Dom där sista bilderna var alltså inte ifrån Läjet…

• johnk

Medlem
    19 augusti, 2007 vid 10:45

Ursäkta noob-frågan, men hur kommer man åt servern med bilderna? Är det publik tillgång till den?

• yann

Medlem
    19 augusti, 2007 vid 10:53

Nä, men resten av bilderna är inte så mkt att ha och nog bara intressant för linslössen själva. De bästa ligger på http://yann.hervy.nu

• tjoppe

Medlem
    19 augusti, 2007 vid 13:02

Riktigt nice…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder Läjet 2007-08-18

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.