Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder Läjet 2007-08-18

• virena

Medlem
    19 augusti, 2007 vid 20:45

Fasen va schyssta Bali bliderna va. Blir ju lixom sugen på att dra dit oxå. Nästa resa kanske:smile: Läjet bilderna va riktigt snygga de me.

• sourra

Medlem
    19 augusti, 2007 vid 21:28

Yupp, gött mos. Men Yann, du måste byta soundtracket. Jag får bara upp mentala bilder på nån kuf som sitter på huk och spelar flöjt.

• virena

Medlem
    19 augusti, 2007 vid 21:37

@sourra 406984 wrote:

Yupp, gött mos. Men Yann, du måste byta soundtracket. Jag får bara upp mentala bilder på nån kuf som sitter på huk och spelar flöjt.

Vad menar du, första låten e ju hur grymt skön som helst. Du har kanske hallisar sen kräftkalaset igår:wink:

• sourra

Medlem
    19 augusti, 2007 vid 21:40

@Virena 406987 wrote:

Vad menar du, första låten e ju hur grymt skön som helst. Du har kanske hallisar sen kräftkalaset igår:wink:

Hehe, du måste ju se rullen som den kommer ifrån. Jag mår prima sen igår thank you very much. Det var inte jag som trillade in sent i morse =)

• virena

Medlem
    19 augusti, 2007 vid 21:49

@sourra 406988 wrote:

Hehe, du måste ju se rullen som den kommer ifrån. Jag mår prima sen igår thank you very much. Det var inte jag som trillade in sent i morse =)

He he, min plan va inte direkt att trilla in så sent, men jag gick lite vilse när jag skulle få min polare till tåget och så kom Perka förbi så vi fick lift och så hamnade jag på nåt frukost ställe istället för där jag borde va bla bla bla

• esont

Medlem
    19 augusti, 2007 vid 23:49

skit schysta bilder på anton å nicke där faktiskt, hehe bra gjort =)

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder Läjet 2007-08-18

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.