Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder Läjet 20170222
-
Bilder Läjet 20170222
Publicerad av spinl på 22 februari, 2017 vid 19:32Farsan var med och dokumenterade ännu en riktigt fin vinterdag på vattnet. Perfekt läget att provköra min nyinköpta bräda (trodde jag skulle behöva vänta några månader till).
Lite skumm känsla att gå direkt från skidåkning till vindsurfing på hemmaplan men jag klagar inte. Mer sånt här tack!
Album:
https://flic.kr/s/aHskRx1Mbjspinl svarade 7 år, 8 månader sedan 10 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Sköna pix, tackar! Nu börjar säsongen. Hoppas få till ett par pass i Läjet under året…
-
Fina bilder, synd man har sportlov nästa vecka, får hoppas på lite vind
-
Trevlig vårdag i Läjet! Även kul att man fastnade på ett par bilder 🙂 Hoppas det inte dröjer för länge innan det blir mer igen.
-
Fina bilder! Vad är vattentemperaturen i läjet så här års?
-
1-3 grader i vattnet nu. Temperaturen varierar lite med vindarna och hur mycket vatten som fylls på från Nordsjön.
-
Kul att ni gillade bilderna! Sol och 5-6 grader i luften gjorde temperaturen helt ok.
-
-
@Bjorn Daniels 743063 wrote:
Fina bilder, synd man har sportlov nästa vecka, får hoppas på lite vind
Hade tur och det kom lite vind denna veckan oxå, såg klent ut ett tag men sen kom vinden med regnet ( fast haglet kunde jag varit utan). Inte seglat många gånger i lejet innan. Kommer inte gå till historien som den bästa vändan ( seglade riktigt uselt) men kul var det. Tack för trevligt sällskap SpinL!
-
@Bjorn Daniels 743122 wrote:
Hade tur och det kom lite vind denna veckan oxå, såg klent ut ett tag men sen kom vinden med regnet ( fast haglet kunde jag varit utan). Inte seglat många gånger i lejet innan. Kommer inte gå till historien som den bästa vändan ( seglade riktigt uselt) men kul var det. Tack för trevligt sällskap SpinL!
Tack det samma för sällskapet! Kändes inte riktigt som att vädret ville samarbeta, vinden vred upp mer mot väst när regnet kom och förstörde den lilla vinkel som fanns där innan. Hoppas du får någon bättre läjet-session i framtiden 🙂
Logga in för att svara.