Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder läjet, lördag 8dec

• Bilder läjet, lördag 8dec

Publicerad av wakenils på 8 december, 2007 vid 15:32

Kanondag förutom att dragkedjan på min dräkt gick sönder i första svängen… Gick att köra ett tag men mjölkåkning e ju inte så skoj så efter cirkus 20 min o lagom många krascher var dräkten full med vatten som inte ville värmas upp =/
    Jaja, då fick det bli lite foto, inte systemkamerakvalité men nåt iaf:

1. glada men kalla surfers
    2. hur en dragkedja inte ska se ut
    3. nic
    4. nic igen
    5. nic hoppar
    6. nic testar hur nära stenen man kan vända
    7. snygging
    8. strandvy… där man blev fast
    9. handlepass
    10. handleloss

tjoppe svarade 17 år sedan 17 Medlemmar · 34 Svar
  • 34 Svar
  • rusiak

Medlem
    8 december, 2007 vid 15:44

gott att se, pierre är snygg som vanligt. Har ni sett hans senaste dvd-release?

Vi vara ngra som harvade omkring i viken, byggde på fint med litta waves faktiskt 🙂

//alex

• virena

Medlem
    8 december, 2007 vid 16:17

Harligt att se lite kallt akta svensksurf, ar avis. Sjalv ar jag ruskigt matforgiftad har i cumbuco och kan inte kita, Igar var jag pa sjukhuset och fick dropp. Sa dar kul och belv beodrad vila i ca en vecka. Det dar sista vagrar jag lyssna pa for jag ar sjukt kitesugen, men kan knappt ga for tillfallet:mad2:.

• kalina

Medlem
    8 december, 2007 vid 17:33

Sjyst att se att så många hade kul. Jag blev fast hemma med pepparkaksbakning. Några fler som vill gå ihop och öppna ett fritids på stranden och turas om att leka med barnen?? =D

Virena, krya på dig tjejen!!! Vila låter som en bra idé 😉 Kram kram

• haze

Medlem
    8 december, 2007 vid 17:54

Själv så åkte man 40 cm fräscht puder. Sjukt jobbigt liv man lever. Och så är man ledig i två dagar så nu åker jag till Tarifa 😉

• nundy

Medlem
    8 december, 2007 vid 18:14

Fan jag kan toppa med 41 cm puder idag… Och vietnam på torsdag 🙂 Slå den du Hasse-man

• haze

Medlem
    8 december, 2007 vid 18:17

Hmmm nja inte idag men i veckan. 60 cm puder och 2 veckor i Kariben i Jan 😉

Fan Europa är lite ju. Tar bara 8 timmar till Tarifa härifrån ju 😉 Är ju inget….

• robrox

Medlem
    8 december, 2007 vid 19:09

Underbart kul att du skickade ett SMS idag wakenils tyvärr så var jag med på min frus brors svensexa idag så jag hade ingen tid över. (ja det e en dålig ursäkt 😉 )

Tveka inte att skicka SMS nästa gång jag lovar jag ska försöka komma ut. Tummen upp killar. Blir inget imorgon eller?

• wakenils

Medlem
    8 december, 2007 vid 19:32

var nån som ringde när jag höll på o svara på ditt sms sen glömdes det bort… får jaga tag i en ny våtdräkt innan nästa session… uppehållet sammanfaller praktiskt nog med lite tentor men nästa onsdag borde jag vara ute på vattnet igen!
    hasse, mina 20 minuter på vattnet idag räcker för att slå dina 40cm puder
    var är bildbevisen förresten? jag tror du sitter hemma o glor på tv och skolkar från surfet

• biorno

Medlem
    8 december, 2007 vid 20:09

Måste blivit något fel på bidfelwatsetner bidler bidlerna ! var här hpååen ?

• robrox

Medlem
    8 december, 2007 vid 21:57

Cool WakeNils

• haze

Medlem
    9 december, 2007 vid 02:47

Vad då…… Kitesurfa i Sverige eller ha Puder. Mmmm lättval

• snygging

Medlem
    9 december, 2007 vid 09:53

gött med bilder wakenils!
    Upp som en sol ner som en pankaka kan man sammanfatta den sista bilden med!

• wakenils

Medlem
    9 december, 2007 vid 10:15

Några fler…
    1. Pannkakan
    2. Det var mycket snurr i det här hoppet har jag för mig
    3. Satt den?

• jezaja

Medlem
    9 december, 2007 vid 12:11

Gött med pics nils, nu får du ta och köpa dig en riktig torrdräkt som håller 🙂
    En pyro som julklapp till sig själv kanske? Kommer bli fint med surf i mellandagarna!

• above_the_law

Medlem
    9 december, 2007 vid 14:01

Gott med bilder Nils!
    Är ju nästan aldrig någon som vill stå på stranden och fota när det blåser;-).

Vem var det som körde Nemesis HP-08? Är grymt sugen på att testa den nämligen…

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder läjet, lördag 8dec

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.