Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder läjet, lördag 8dec

• robrox

Medlem
    10 december, 2007 vid 14:48

Är det onsdag som gäller?? Jag kan droppa ner till läjet eller apel 1 timme över lunch om det är någon som vill visa upp sig.

SeeYa

• sourra

Medlem
    10 december, 2007 vid 14:49

Ser verkligen fram emot att få mina DaKine seat covers. Då blir det ombyte hemma, surfa och sen köra hem i en varm bil och sen kränga av mig dräkten i duschen. Men det bygger ju såklart på det faktum att jag inte är en dräktkissare.

• djevulen

Medlem
    10 december, 2007 vid 14:59

pöjkar pöjkar,jag drar till skåneland hela helgen,så e ni inte rädda för skåningar så häng på,,,har även bokat ett par platser på sjukan så vi kan slå festen i vajbaj

• tjoppe

Medlem
    11 december, 2007 vid 16:13

Äääh varför missade jag?

Nästa år så lär jag hoppa julmiddag på jobbet om det blåser så bra som i lördags.

//Pär

Köpte föresten seatcovers tidigt i våras.. och använde dem en enda gång… ytterligare en väl placerad investering ;).. Det blev så jävla blött på golvet vattnet rinner ju ut mellan våtskor och våtdräkt ;(
    Men det kanske är dags att ta fram dem igen, för nu är ju plastmattorna ilagda i bilen.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder läjet, lördag 8dec

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.