-
Bilder Nyhamnsläge
Fick min pappa till att ta några bilder igår. Jag körde 5.0 men det blåste på bra mot slutet. Då hade man lätt kunnat köra 4.4.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder Nyhamnsläge
Fick min pappa till att ta några bilder igår. Jag körde 5.0 men det blåste på bra mot slutet. Då hade man lätt kunnat köra 4.4.
Ser najs ut!
Hälsa faratt det blev skojiga bilder! Går det att köra i Nyhamnsläge vid SO, eller vad hade du för vindriktning?
Ska jag göra. Det blåste rakt sydligt. Det funkar inte så bra med syost just där jag var igår men lite längre norrut mellan Lerhamn och Nyhamn funkar väldigt bra faktiskt. Även ost funkar här. Jag har lagt in det i spotguiden
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder Nyhamnsläge
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.