Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilder och film från Läjet idag?
-
Bilder och film från Läjet idag?
Posted by above_the_law on 16 augusti, 2009 at 19:30Någon som dokumenterat när det var som bäst mellan 11-13 idag?
Thörn: Måste få se filmen från din hjälmkamera någon gång. Cred för att du orkade åka bakom ett tag:-).
Själv körde jag ju med hjälmkamera i ca 1 h, men det visade sig att jag tagit fel minneskort…Blev bara några futtiga sek innan det var fullt:-(. Suck! Tror faktiskt att det skulle ha blivit riktigt bra…
toby replied 15 years, 4 months ago 10 Members · 12 Replies -
12 Replies
-
bäst var det runt kl 18…
robsports fotovänner lär väl knäppt 1000 bilder
nicklas l filmade lite också, vore kul att se!najs dag! synd det var så crowded så man inte kunde köra vågkickers
-
Vill se bilder.., här var det crowded oxå. Hela två kitare. Resten var på DM där det blåste 6:a väder förrutom för Nick J som körde 9:a och vann..
-
vart är du nånstans hasse? har nog missat helt att du inte är i läjet o kör
-
Trondheim och Narvik via Lofoten.
Varför körde du inte kicker på ditt andra ställe då? I Falkenberg?
-
Ska försöka få en kopia av det jag filmade till dig Nicco.
Min kamera kukade ur senare på dagen och ville inte starta 🙁
Hoppas att det bara är lite fukt som kommer försvina av sig själv.
-
Thörn;567384 wrote:Ska försöka få en kopia av det jag filmade till dig Nicco.
Min kamera kukade ur senare på dagen och ville inte starta 🙁
Hoppas att det bara är lite fukt som kommer försvina av sig själv.
Nice Thörn!
Det skulle verkligen uppskattas:-).
Men fn vad suuuuurt om kameran fått sig en omgång:-(. Var det själva minnesenheten/mottagaren eller linsenheten på hjälmen?
Kanske läge att köra med dubbla vattenlås på enheten i ryggan, typ vattenpåse med en gummitätning runt kabeln?Har du mitt nummer?
0706695030Hör gärna av dig om du ska ut någon dag och vill ha sällskap, kan jag filma dig också.
Du får gärna låna vågis av mig igen.
Har ju även några vanl vågsurfbrädor (8.0 Mali, 6.0 Round Nose/rounded pin, 6.6 Shortboard thick rails, 6.1 Shortboard thin rails) om du är sugen på “riktig” surf:-) -
Leonard Pihlblad har skön style. Ser lite ut som Dre, speciellt håret, customen, håret o swithbladen!
-
riktigt shyssta bilder! Roban du är en stilikon, vilken killer min när du skör vågor! 🙂
-
snygging;568654 wrote:riktigt shyssta bilder! Roban du är en stilikon, vilken killer min när du skör vågor! 🙂
mackans “hoochie to blind” är inte heller så illa….
Log in to reply.