Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder och info om SB hypersonic

• anonym-anvandare

Medlem
    13 februari, 2003 vid 14:58

otroligt klurigt. väger också 80. Den extra volymen borde ju göra att den kommer upp i planing tidigare. Jag vill inte(har inte råd)ha flera brädor och frågan är ju om 105:an räcker till.
    Hursomhelst tror jag att jag väntar tills jag kommit ur lumpen. Då har man lite fräscha pengar och så har brädan körts lite + att det kan ha kommit brädor av andra tillverkare med samma koncept.

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder och info om SB hypersonic

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.