Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › bilder – öland i helgen
-
@psychonauten 385626 wrote:
Jag förstår om man tycker att det bör röjjas, samtidigt om vi gör det till ölands bästa strand och rensar upp allt och frågar markägaren och hugger buskar, ja då kan vi ju se fram emot att trängas som sillar när allt folk upptäcker att stranden i i topskick. Som den ser ut nu så räcker det gott för oss locals 🙂
Egoistiskt kanske, men jag tror många förstår det också.hahaha…. jagh ar min plats på gräsplätten precis vid ”infotavlan” (om den finns kvar) och kommer alltid att ha den platsen… röj om du villo känner för det. Om jag kommer över så har jag Big Rolfy med mig och han är kung på ön…
-
@Eklov 385689 wrote:
hahaha…. jagh ar min plats på gräsplätten precis vid ”infotavlan” (om den finns kvar) och kommer alltid att ha den platsen… röj om du villo känner för det. Om jag kommer över så har jag Big Rolfy med mig och han är kung på ön…
Peter du ska fan inte surfa, jag trodde du skulle komma hit för att gå på kåren, snart innebandyfest igen…
-
@Eklov 385689 wrote:
hahaha…. jagh ar min plats på gräsplätten precis vid ”infotavlan” (om den finns kvar) och kommer alltid att ha den platsen… röj om du villo känner för det. Om jag kommer över så har jag Big Rolfy med mig och han är kung på ön…
Är det där du riggar din blacktip ? 😛
-
@psychonauten 385732 wrote:
Är det där du riggar din blacktip ? 😛
kan ju stryka under att den har riggats där ett antal gånger… nu måste jag verkligen åka till öland igen..
ser ut att kunna bli en riktigt trevlig trip… the locals verkar ju blivit riktiga hardcore kiters (vilket jag verkligen uppskattar skarpt), hjärta, gemenskap, glädje är fegt, tråkigt och löjligt…
-
Nice Nicky Dee. När det blir över 20 graders i vannet a jag med o leker.
-
@Eklov 385790 wrote:
kan ju stryka under att den har riggats där ett antal gånger… nu måste jag verkligen åka till öland igen..
ser ut att kunna bli en riktigt trevlig trip… the locals verkar ju blivit riktiga hardcore kiters (vilket jag verkligen uppskattar skarpt), hjärta, gemenskap, glädje är fegt, tråkigt och löjligt…
Ska man inte kunna driva lite med folk utan att det tas på allvar..
helvetes.. det e väl därför steffo finns? Måste ha missat nåt annars.. 😉
-
@psychonauten 385832 wrote:
Ska man inte kunna driva lite med folk utan att det tas på allvar..
helvetes.. det e väl därför steffo finns? Måste ha missat nåt annars.. 😉
När guidernas gud gick i pension blev han ersatt av dig… hahaahhaaa
-
@jonaish 385844 wrote:
När guidernas gud gick i pension blev han ersatt av dig… hahaahhaaa
haha jag måste definitivt ha missat nåt det hör jag !! 🙂
Logga in för att svara.