Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder på ett ratat Torö

• jesper-b

Medlem
    9 oktober, 2011 vid 20:12

Nej för f-n. Inte ratar man Torö en kalaskul dag som denna. Jag körde 4.7 till 13-14. När Tomas riggade om till sitt 5.3 stack jag ut på 1a och surfade in i solnedgången. Antar att andra var tvugna att jobba eller seglade plattvatten någonstans??????

/JB

• stefanlindmark

Medlem
    10 oktober, 2011 vid 20:51
    THZ;672401 wrote:
    En ensam eftermiddag i oktober . Torö visar upp sin sämsta sida , tunn 5,3 crosson , ändå så mycket roligare än det mesta. Bilder för er som gillar stenstranden ligger hos fotograf Anders Fredriksson

http://andersfredriksson.se/wordpress/

Bra bilder!

(För den som inte har koll på fotoprylar kan jag säga att ett av Anders kamerakit kostar ungefär lika mycket som en halvny buss full med surfprylar)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder på ett ratat Torö

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.