Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder på fetton

• Bilder på fetton

Publicerad av ron-jeremy på 23 januari, 2001 vid 21:46

http://www.neilprydemaui.com finns en länk till en som har tagit bilder från dusseldorf mässan bilder finns på alla race nyheter! kolla in RRD beast fy fan vilken grotesk nos jag svimmar.Snyggast Gaastra nitro2 wow det vattnas.KOLLA IN OCH SPRING RING? TILL FINAX DIREKT!KARTONGNYTT HERE WE COME!!!!!

Windsurfat sen 88

anonym-anvandare svarade 23 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • dala

Medlem
    24 januari, 2001 vid 06:51

http://users.skynet.be/b141/

Kul att se för oss som inte var på mässan. Ser ut att vara flera potentiella vinnare.

• grinchen

Medlem
    24 januari, 2001 vid 07:06

Japp, Arrows Tforce ser ut att fått en rejäl uppryckning. Samma lattriktning som rs1. Bland brädorna ser du ut som om Ahd:n och Beast:en skulle kunna matcha Formula 175:an. Mistralsen ser inte ut att ha någon cutaway i tailen så de blir nog rätt så sega.

• anonym-anvandare

Medlem
    24 januari, 2001 vid 15:43

snygga bilder.. vilken planar tidigast??? är bredden helt avgörande??
    Borde inte vikten spela in ganska mycket.. sen om den är 85 eller 95cm bred har det betydelse?? nån som har kört dessa monster och vet.. det fetaste jag har provat var en rrd avantrace 280.. borde inte airinsides brädor som äget 5,5-6kg vara ganska gryma ? jag undrar mest om tidigplaning inte höjdtagning..
    Åsikter?

• anonym-anvandare

Medlem
    25 januari, 2001 vid 07:20

För tidig planing så är ju vikten klart viktigast -så Airinsides bräda borde vara grym på detta. När du väl har planing så är ju bredden viktig -en bredare bräda håller planingen längre i vindhål, men framförallt kryssar man högre med en bredare bräda.

• anonym-anvandare

Medlem
    25 januari, 2001 vid 08:13

Detta var nog något av det fulaste jag sett, men det är ju bra att utvecklingen
    går framåt.

Gränslandet mellan windsurfing och jollesegling har blivit aningen gråare,
    kanske för att jag inte har ekonomiska resurser för att hängas med i racet.

Ibland känner man sig lite tveksam då det bara blir svårare och svårare att få
    in prylarna i bilen.

Men men, allt har sitt pris….Eller??

• anonym-anvandare

Medlem
    25 januari, 2001 vid 09:29

längd 240, bredd 125 = optimistjolle !!!

• voodoo

Medlem
    25 januari, 2001 vid 10:57

Sorry Mr Ron Jeremy : ) Kunde bara inte låta bli att skicka bilden på det stora fettot ..med tanke på rubriken : )

• anonym-anvandare

Medlem
    25 januari, 2001 vid 11:20

OK, är detta signifikant för Vodoos surf vanor månne!!?? =)

• voodoo

Medlem
    25 januari, 2001 vid 11:25

jag surfar inte på fetton !! om det är det du menar : )

• anonym-anvandare

Medlem
    25 januari, 2001 vid 11:41

Ja, eller något sådant…… =0

• udoo

Medlem
    25 januari, 2001 vid 12:52

Vet du varför då bredden är så viktig? jo, för att kränga ner fenan…alltså, slutsats…FENAN är minst lika viktigt som brädan!

• dude

Medlem
    25 januari, 2001 vid 19:57

sluta upp med sånt här skit! fy f-n, håll dig till chatboards som är intresserade av sådana inlägg

• johan

Medlem
    26 januari, 2001 vid 12:09

Vem Rockar fetast på dessa fetton ?
    Kan det möjligen vara Scott Fetton eller ?
    smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    27 januari, 2001 vid 00:40

Scott?!?! Han e ju sån där PWA snedseglare. Woitek har väl redan bevisat att europa dominerar i windsurfing!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder på fetton

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.