Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder på Pryde 06:or
-
Bilder på Pryde 06:or
Publicerad av speedjanne på 4 augusti, 2005 vid 06:20tont svarade 19 år, 3 månader sedan 9 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Numera även på NPs hemsida…
-
Glimrar, glittrar och är extremt fjolligt pråliga, till och med lite värre än på senare år. Jäkla tyskmode…
Riktiga dragqueen-segel faktiskt. Kanske heter det Pryde-festivalen och inte Pride-festivalen och så har NP gjort segel för paraden nu till helgen./feg
-
Tja då matchar seglen de extremt bögiga kroppskondomerna i latexgummi och de sköna tyskblöjorna. Och på hösten brukar jag ha en gimphuva på mig också. Ssurfer/
-
Du menar paraden där du går längst fram inklädd i ett expression 6.1, DU JA!
-
Exakt, nu vet jag varför jag inte gillat NP seglen sedan det clena VX3 i mitten av 90-talet. NP seglen och flera andra också är alldeles för pråliga nu för tiden. Vart tog ideerna vägen om “Less is More” och “Only the wind can tell the diffrens”. Vilken tillverkare gör dom renaste, cleanaste seglen, utan en massa onödiga, tunga och dyra detaljer?
-
Dock syns de bra på vattnet vilket är en förutsättning för att folk ska se vår sport!
-
Asså. Mitt V8 är svart med aningens blått i. Är det så skrikigt??
Men smaken är som baken. Själv tycker jag mitt RS4 är tidernas snyggaste segel.
-
Klämde lite på V8 och Saber 2006 häromdan. Ser riktigt trevliga ut! Dock föredrar jag nog 2005:orna rent utseendemässigt med den svarta maststrumpan. Ser fram emot att prova seglena!
-
vad dillar ni om, det är ju NP seglen som är de cleanaste, stora ytor, rena linjer och ngra få färger till skillnad från många andra märken som har har haft klippa-o-klistra stund med dagis och har massa detaljer, streeck, mönster o färger och konfetti överallt. nä NP rockar, ta bara combon svart/guld…mumma
Logga in för att svara.