Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder på Ruben Petrisie (Kona Freestyle)
-
Bilder på Ruben Petrisie (Kona Freestyle)
surfslusken svarade 16 år, 11 månader sedan 18 Medlemmar · 50 Svar
-
@konapastorn 433101 wrote:
nu tar vi alla och håller varandras händer och sjunger: “Vi shall overcome…”
Ja håller den redan i handen, men ja kompar bara på skinnbanjon. Tänker fan inte sjunga!
-
Det verkar vara läge för att anknyta till ämnet med några bilder till: :smirk:
Frid,
/Richard
-
@Miracle 433117 wrote:
Det verkar vara läge för att anknyta till ämnet med några bilder till: :blush:
/RichardVerkar som du är lite småkåt på Ruben….
Ska jag fråga chans på honom åt dig kanske?
Tror inte han är inne på snubbar, han snackar mycket brudar iaf.. har dock aldrig sett honom med en.. så man vet ju inte! 😉 -
Jag tror Mirakel-mannen har en väldigt klurig baktanke med dessa bilder.
Först en bild på Ruben där han freestylar, han är uppenbarligen ganska duktig. Sedan en bild där han seglar nån pråm och ser otroligt lycklig ut.
Slutsatsen ska vara: Även en duktig vindsurfare gillar att segla pråm.…eller så har han helt enkelt fått en liten lagom bunt sedlar för att ställa upp på en fotoshoot för ett visst brädmärke…
Jag tror på det senare. 😉
-
Hör väl inte till tråden, men har inte Ruben fruktansvärt fula segel? Särskilt de två översta i den sista serien!
-
@surfslusken 433104 wrote:
Ja håller den redan i handen, men ja kompar bara på skinnbanjon. Tänker fan inte sjunga!
Om man “överkommer” med skinnbanjon, flyger ballarna ut då också? Smärta?
-
Det var synd att denna enkla tråd skulle bli förstörd med trista, onödiga och felaktiga kommentarer om min person och annat ointressant… 🙁
Jag plockar därför bort bildena på mig, men lämnar de på Ruben Patrisie, som ju är det som tråden handlade om från början.
Frid,
/Richard
-
@Miracle 433178 wrote:
Det var synd att denna enkla tråd skulle bli förstörd med trista, onödiga och felaktiga kommentarer om min person och annat ointressant… 🙁
Jag plockar därför bort bildena på mig, men lämnar de på Ruben Patrisie, som ju är det som tråden handlade om från början.
Frid,
/Richard
Ähhh…nu får du fan skärpa dej! Du kan ju inte hålla på o dra igång trådar o diskussioner o sen plocka bort dina inlägg o bilder. Alla andra som du lyckats engarera (dvs reta o hetsa upp) framstår ju som idioter dom med när deras ilägg helt saknar mening o sammanhang efter att du plockat bort hälften av trådens innehåll. Kan du inte stå för all dynga du häver ur dej så skriv inte alls!
-
Läst & begrundat…
Nu var det ju så att många inlägg redan när de postades i denna tråd saknade mening och sammanhang i relation till trådens ämne.
När det gäller dynga så är det bara läsa de inlägg som finns kvar i tråden, där finns det så det räcker… 🙁I övrigt så önskar jag er alla en trevlig helg! 🙂
Frid,
Richard
-
@surfslusken 433208 wrote:
Ähhh…nu får du fan skärpa dej! Du kan ju inte hålla på o dra igång trådar o diskussioner o sen plocka bort dina inlägg o bilder. Alla andra som du lyckats engarera (dvs reta o hetsa upp) framstår ju som idioter dom med när deras ilägg helt saknar mening o sammanhang efter att du plockat bort hälften av trådens innehåll. Kan du inte stå för all dynga du häver ur dej så skriv inte alls!
Alltså nu får du fan i mig skärpa dig lite o visa lite respekt surfarbröder emellan. Eller tål du inte att se hur andra kan ha kul i vindar där du inte planar? Dina “humoristsiska inlägg” tycker jag gång på gång både träffar snett. Kona-tråden hade sina poänger, men det behöver ju inte betyda i att det varenda surfare som inte äger en customtillverkad, egenimporterad Proof ska behöva tåla all dynga som kommer från ditt tangentbord.
Ett tag trodde jag att konfen främst var till för att knyta kontakt med surfare i andra delar av Svedala/världen, dela med sig av sina erfarenheter om vindsurfing eller kanske posta lite snygga bilder från sessioner och resor (och möjligtvis vindla sig in i teoretiska pryldiskussioner).
-
@NLC 433214 wrote:
Alltså nu får du fan i mig skärpa dig lite o visa lite respekt surfarbröder emellan. Eller tål du inte att se hur andra kan ha kul i vindar där du inte planar? Dina “humoristsiska inlägg” tycker jag gång på gång både träffar snett. Kona-tråden hade sina poänger, men det behöver ju inte betyda i att det varenda surfare som inte äger en customtillverkad, egenimporterad Proof ska behöva tåla all dynga som kommer från ditt tangentbord.
Ett tag trodde jag att konfen främst var till för att knyta kontakt med surfare i andra delar av Svedala/världen, dela med sig av sina erfarenheter om vindsurfing eller kanske posta lite snygga bilder från sessioner och resor (och möjligtvis vindla sig in i teoretiska pryldiskussioner).
Men då har du kanske äntligen upptäckt hur jävla fel du trodde?
-
@NLC 433233 wrote:
Jepp, även om jag förvånas och förbryllas över din hjälpsamhet i forumet Resmål.
När, var eller hur har jag, eller nån annan, ens försökt framställa MEJ som den hjälpsamma typen?? Min roll här på konfen e ju att va ett egocentriskt svin som gör i stort sett va som helst för o provocera, ja ibland t o m roa läsarna! Som i övriga universum måste de ju råda balans även här på konfen, blir lite väl sötsliskigt med bara den medhårsstrykning som du o alla andra “hjälpsamma” o “snälla” surfare ägnar er åt. De måste ju vägas upp av att nån skriver vad han tänker, även om de långt i från alltid gör en till den där populära killen som får en massa “alohas”!
Hmmmm…borde man inte kunna dela ut …typ tomtar till dom man tycker förtjänar en, eller många, såna?
Ska nog fixa ett nick till som ja kan använda när ja e snäll o hjäpsam, e ju synd o sabba min svin image ja jobbat mej till under så lång tid.
Logga in för att svara.