Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder Rocky Point, Norrland
-
Bilder Rocky Point, Norrland
Publicerad av surferic på 2 november, 2006 vid 06:17Fel forum, inga segel, jag vet. Vill bara visa alla gamla vindsurfingpolare att inte bara södra Sverige/Torö kan…
clemens svarade 18 år, 4 månader sedan 16 Medlemmar · 23 Svar -
23 Svar
-
Jaävlar, mäktiga cleana vågor! Vågen i solljus liknar en liggande burk norrlandsguld! 🙂
-
Väääärldsklass! Otroligt!!! Sverige!!!!
Härligt Eric med vänner!Aloha
Calle N
-
Plåstren man fått på såren för den missade Toröfredagen har varit otroliga. Pumpas i lördag, Cape Billy’s i tisdags, Rocky Point igår och förhoppningsvis Tubas idag.
Man trivs!
-
Grymt!!! Eastcoast delivery 😀
Kallt?
Vad kör ni med för dräkter/ huva/ dojor etc?Mahaaaalo
Calle N
-
Ruggigt! riktigt stort och riktigt cleant, har nog inte sett nått liknande i sverige tidigare.
-
surferic wrote:Fel forum, inga segel, jag vet. Vill bara visa alla gamla vindsurfingpolare att inte bara södra Sverige/Torö kan…
Jävlar jävlar va fett Eric!
-
Grymme, grymme, grymme grymt! för er som inte kollat in resten av bilderna på vågsurfkonfen – gör det! /Jesper B
-
Jesper_B wrote:Grymme, grymme, grymme grymt! för er som inte kollat in resten av bilderna på vågsurfkonfen – gör det! /Jesper B
Kolla in bilderna på deras externa sida också. Helt galet. Lite grym text till det där och vilken surftidning som helst måste vara intresserade. Riktigt imponerad på både bilder och Sverige.
-
Härligt professorn, kommer på mig själv med och försöka duckdiva i kontorsstolen när jag ser på bilderna.
-
Helvete vad avundsjuk jag blir!
🙂
Nu borde väl till och med 08-orna tystna om Torö= störst, eller? 😉
Mer konkurrens behövs, det är klart./Magnus
-
Japp, med våra långa kuster måste det finnas fler ställen än de vi åker
maniskt till när det väl börjar blåsa. Borde börja söka efter nya spots kanske… -
Jag har en teori om att även norra bohuslän borde kunna levera riktigt feta vågor, problemet är nog bara att komma till. Har spanat några ställen på sjökort/kartor/hörsägen, men, man behöver båt.
Logga in för att svara.