Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing bilder skanör 23/6

• bananen

Medlem
    24 juni, 2008 vid 06:28

Skönt att se att jag inte missade något.

• naish

Medlem
    24 juni, 2008 vid 08:12

Linus sa att det var den bästa dagen på länge?? Tycker det såg riktigt dåligt ut.. Körde Vilshärad och Dogge. Vilshärad bjöd på masthögt och dogge bjöd på så cleana down the line vågor så jag började gråta. Riktigt roligt faktiskt!!

• s19

Medlem
    24 juni, 2008 vid 08:53

Bilderna togs när jag stack ut, vinden var sådär just då… Var betydligt bättre än vad bilderna visar där…
    10 gånger bättre igår än när du och jag var där sist Phille och du sa att det var bra… Fråga dem som var där… Det var BRA era gnällspikar! 😉

• tobhed

Medlem
    24 juni, 2008 vid 09:23

Glenn, ser att du har kört på ett väldigt intressant ställe och fick dessutom till i alla fall en riktigt bra runda. Kan du ge oss en kort redogörelse…? 🙂

• kapten-k

Medlem
    24 juni, 2008 vid 09:24

tobbe du har PM
    Tack för tipset om x9 masten i DK! jag köpte den.

• joth

Medlem
    24 juni, 2008 vid 12:08

@Kapten K 477302 wrote:

tobbe du har PM
    Tack för tipset om x9 masten i DK! jag köpte den.

heyhey kaptenen, inga secret spots nu… men det ser ut som att du var nere vid ljunghusens golklubb eller? Sidvind?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing bilder skanör 23/6

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.