Senaste nytt Forums Övriga Foto & Video Bilder: Surfing på Torö 090816

• getwet

Medlem
    1 oktober, 2009 vid 19:06
    Ola_P;579601 wrote:
    Vilken sida vaknade du på egentligen? 😉

Hursom, jag håller inte riktigt med, exponeringarna är generellt helt ok. Kanske inte perfekta, men hellre åt det här hållet än underexponerade.

Raka horisonter skulle de dock vinna rätt mycket på. Klart det går att använda sneda horisonter för en konstnärlig effekt. Fast här blir det mest snett.

Vaknade på rätt sida, ostkusten.

Ola, jag gjorde min bedömning efter att ha kikat på vad han nu hette hemsida, där man säljer bilder. Där finns betydligt bättre bilder än dessa som lagts in i denna tråd, därför lägger jag ribban ganska högt för en sådan fotograf. Om det däremot varit en glad amatör som tagit bilderna och lagt in här så skulle min kommentar troligen vara väldigt annorlunda.

Till slut, det är djävligt snett………

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Foto & Video Bilder: Surfing på Torö 090816

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.