Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › bilder sydafrika!
-
bilder sydafrika!
Publicerad av mjersen på 1 februari, 2011 vid 17:01kommer snart! nnu e da locals på väg hem till lilla landet lagom igen!
wakenils svarade 13 år, 9 månader sedan 9 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Inga fler bilder tack.
Skall var på jobbet kl 0730 imorgon. -
Fasen vad roligt att se lite bilder! Sitter själv fast i Mui ne i Vietnam och agerar kärring. Dvs kollar på kitande folk hela dagarna.. Kul med spräckt blindtarm jodåsåatte
hoppas ni har haft en jävligt bra resa
-
mjersen;645690 wrote:kommer snart! nnu e da locals på väg hem till lilla landet lagom igen!
Gott att ni kör på som vanligt:-)!
Ser fram emot filmen…
/Nicco -
Jag har ocksa kommigt underfund med att man kitar battre pa fyllan!
Men hur vet jag nar jag drukigt lagom for en ultimat prestation, har ni pros nagra bra riktlinjer?
Jag tankte da mest pa Frestyle, nar det galler vagkiting ar min erfarenhet att det gar att dricka nastan obegransat, da blir det mest en fraga om hur stora risker man vill usatta omgivningen for. -
acemattias;645788 wrote:Jag har ocksa kommigt underfund med att man kitar battre pa fyllan!
Men hur vet jag nar jag drukigt lagom for en ultimat prestation, har ni pros nagra bra riktlinjer?
Jag tankte da mest pa Frestyle, nar det galler vagkiting ar min erfarenhet att det gar att dricka nastan obegransat, da blir det mest en fraga om hur stora risker man vill usatta omgivningen for.komplettera med kokain så känner du dig jävligt snygg på köpet! och oövervinnlig.
blindjudge-front-back-side-triple-kiteloop-to-kbg-invert-mega-deluxe… inga konstigheter -
Fy fan pågar, kul att nån har haft det gött de senaste veckorna.
Logga in för att svara.