Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder till hemsida sökes

• Bilder till hemsida sökes

Publicerad av sailorstiffrigg på 13 april, 2008 vid 19:11

Håller på att läga ut en hemsida för ny/omstarten av österskärs windsurfing klubb och behöver lite balla bilder och även mer softa typ familjesurfbilder om det finns. Är det någon som vill dela med sig?

Vore grymt schysst!

svenne svarade 16 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • davo

Medlem
    13 april, 2008 vid 20:09

Tanken att fota de egna medlemmarna har inte slagit dig eller?

• Oregistrerad

Gäst
    13 april, 2008 vid 20:14

@Davo 458176 wrote:

Tanken att fota de egna medlemmarna har inte slagit dig eller?

Jovisst. Såsmåningom. Men klubben startas i princip nu och består av MIG. Så tillsvidare vill jag ha lite andra bilder än på mig.

(ÖVK förmodligen sveriges nu minsta surfklubb)

• wilund

Medlem
    13 april, 2008 vid 20:43

kör en del i brevik , vad är planen för klubben? lägg gärna upp länk till sidan när du kommit igång

• sailorstiffrigg

Medlem
    13 april, 2008 vid 21:00

@wilund 458184 wrote:

kör en del i brevik , vad är planen för klubben? lägg gärna upp länk till sidan när du kommit igång

Planen är att få igång lite mer folk som surfar på trälhavet. Vi har ett klubbhus 10 meter från vattnet vid österskärs havsbad. Där kan medlemarna förvar sin utrustning. Skulle vara kul om man kunde få igång lite kids å surfa oxå. Tanken är å skaffa några klubbrädor oxå för folk som kanske inte har så mycket tid att lägga ner på sporten och för kurser.

Länken har du här men jag har precis börjat med den så det tar nog ett par dagar innan den är intressant att besöka http://www.ovk.dinstudio.se/

• douglas-l

Medlem
    14 april, 2008 vid 18:35

..varsågod! 🙂 🙂

• hakuna

Medlem
    15 april, 2008 vid 06:44

Folk har för sällan gympadojjor på sig när de surfar nuförtiden!
    Jmfr jeans vid skidåkning.

• getwet

Medlem
    17 april, 2008 vid 13:02

@sailorstiffrigg 458157 wrote:

Håller på att läga ut en hemsida för ny/omstarten av österskärs windsurfing klubb och behöver lite balla bilder och även mer softa typ familjesurfbilder om det finns. Är det någon som vill dela med sig?

Vore grymt schysst!

Har du fått tag på några bilder? Som Stockholmare är det också lite intressant var denna klubbstuga finns någonstans, berätta mer.

• svenne

Medlem
    17 april, 2008 vid 13:16

Om det är en ideell förening så får du gärna använda mina bilder, bara det står vem som har plåtat. 🙂
    Till bakgrunder etc går det också bra, säg bara till att du använder dem så är jag nöjd.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder till hemsida sökes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.